شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

بهره‌برداری از ۷ واحد محلی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک در تهران


بهره‌برداری از 7 واحد محلی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک در تهران

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از برنامه ریزی برای افزایش واحدهای آزمایشگاه از ۸۷ به ۱۳۰ واحد تا پایان جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مجید کیانپور در مراسم آغاز به‌کار همزمان 7 واحد محلی آزمایشگاهی مستقر در پروژه‌های عمرانی استان تهران، اظهار کرد: طی یکسال اخیر 87 واحد محلی در سراسر کشور به واحدهای آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه شده است.

وی افزود: این اقدام در راستای ایفای نقش قوی‌تر در بازار و نظارت بر پروژه‌های عمرانی، کنترل مصالح ساختمانی و دستورالعمل های ابلاغی سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.

وی با یادآوری این‌که از اسفندماه سال گذشته تا امروز 12 واحد آزمایشگاهی جدید در استان تهران افتتاح شده است، تصریح کرد: در زمان حاضر در استان تهران 42 واحد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مستقر و 12 واحد غیرمستقر داریم.

مدیرعامل اسبق شرکت عمران و بهسازی شهری ایران (شرکت بازآفرینی شهری ایران ) با اعلام این‌که طی 6 ماه اخیر در سیستان و بلوچستان 7 واحد ملی راه‌اندازی شده است، گفت: این واحدها نقش موثری در توسعه استان سیستان و بلوچستان خواهند داشت.

کیانپور از برنامه‌ریزی برای افزایش واحدهای استانی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از 87 واحد به 130 واحد تا پایان سال خبر داد و افزود:‌به طور میانگین راه‌اندازی یک واحد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با احتساب تجهیزات مورد نیاز 800 تا 950 میلیون تومان هزینه دارد.

وی همچنین از افزایش سهم آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از 23 درصد کنونی به حدود 30 درصد تا پایان سال‌جاری خبر داد.

انتهای پیام/