شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پایتخت#ایمن#سازی#همه#پهلوگاه‌های#معابر

جانشین پلیس راهور تهران خبر داد:

ایمن سازی همه پهلوگاه‌های معابر در پایتخت

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه همه پهلوگاه های معابر در پایتخت ایمن سازی می شود ، گفت: همه نقاط در سطح معابر می بایست دارای توقفگاه اضطراری باشد.

ایمن سازی همه پهلوگاه‌های معابر در پایتخت

به گزارش منیبان؛ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در جلسه هوشمند سازی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت : در تمامی نقاطی که تیم های کنترل سرعت مستقر هستند می بایست پهلوگاههای اضطراری با امکان حضور و توقف چند خودروی دیگر وجود داشته باشد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همه نقاط بزرگراهی و معابری که پلیس در آن محل حضور دارد و خودروها را متوقف می نماید مانند تیم های کنترل سرعت ، می بایست دارای پهلوگاه و توقف هایی باشد که امکان حضور و توقف همزمان چند خودرو در آنجا امکان پذیر باشد.

او گفت: همچنین این پهلوگاه ها در شرایطی که چند خودرو قصد توقف لحظه ای دارد یا برای آنها خرابی و نقص فنی بوجود می آید می بایست این امکان را داشته باشد که وسیله های مذکور در خطوط عبوری به هیچ عنوان توقف نکند و بتواند به سهولت در این محل ها توقف نماید.

سرهنگ موسوی پور گفت: با هماهنگی هاو پیگیرهای صورت گرفته این اقدام و ایمن سازی و موضوع پهلوگاه و توقفگاه اضطراری در دستور کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته است.