شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#خودرو

سوار کردن عجیب گاو روی صندلی عقب خودرو! / فیلم

در ویدیو زیر شاهد تصاویری عجیب از سوار کردن گاو بر روی صندلی عقب خودرو در آمریکا خواهید بود.

سوار کردن عجیب گاو روی صندلی عقب خودرو! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شاید در هنگام رانندگی با دیدن سگ یا گربه‌ای که سرش را از پنجره خودروی مجاور بیرون آورده زیاد شگفت زده نشوید، اما به تازگی مواجهه با صحنه‌ای عجیب موجب شگفتی یک زن اهل ویسکانسین آمریکا شد. «جسیکا نلسون» در صف خودرویی یک رستوران مک دونالد حضور داشت که ناگهان گاوی را در صندلی عقب یک خودرو مشاهده کرد.

زن آمریکایی در صف خودرویی رستوران مک دونالد حضور داشت که با صحنه ای عجیب روبه رو شد.

در ویدئویی که جسیکا با تلفن همراهش تهیه کرده این گاو را در عقب یک خودروی سدان نشان می‌دهد. در این ویدئو این گاو در حالی که در صندوق عقب خودرو نشسته دیده می‌شود. این اتفاق در شعبه خودرویی مک دونالد در مارشفیلد رخ داد.

جسیکا پس از تهیه این ویدئو آن را در صفحه فیسبوک خود به اشتراک گذاشت. او در شرح این ویدئو نوشت: «یک گاو  زنده. گاوی که در صندلی عقب خودرویی که در صف مک دونالد بود، وجود داشت. او در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره گفت: «من فکر کردم ساختگی باشد یا عکس گاو باشد، اما بعد متوجه شدم سر گاو حرکت می‌کند. بلافاصله تلفن همراهم را درآوردم و یک ویدئو تهیه کردم.»

خانم جسیکا بعدا متوجه شد که حتی در صندلی عقب خودرو یک گاو نبوده است. او در گفتگو با CBC گفت: «من امروز صبح متوجه شدم که در واقع سه گاو در صندلی عقب خودرو بوده. بله دو گاو روی کف خودرو خوابیده بوده و آن گاوی که من دیدم روی آن دو گاو قرار داده شده بود.»