«حجت الاسلام احمد سالک»، نماینده ادوار مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص اهمیت سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار کرد: سیاست ارتباط مستقیم مسئولان با مردم بر یک تعریف منطقی و علمی و با تکیه بر مجموعه ظرفیت های داخل کشور و جبران سوختگی های گذشته یعنی برطرف کردن نقاط عیب و نقص بوده و حرکت در این مسیر بسیار مهم است و نباید از این معنا دوری گزینیم.

او افزود: حرکت آقای رئیسی یعنی حضور در بین مردم، نقش آفرین بوده و جلب اعتماد می کند اما از طرفی هم انتظارات مردم را بالا می برد. بنابراین باید با برنامه و هدف گذاری آنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، وعده ای بدهند که عمل کنند. ارائه وعده های عملیاتی با تقویم زمان بندی بی تردید بسیار مهم است.

حجت الاسلام سالک ادامه داد: این نوع حرکت ها جلوی سو استفاده لشکر پیاده نظام فضای مجازی بیگانگان را خواهد گرفت‌ امیدوارم این سفرها با این وعده ها مثمر ثمر بوده و در زمانی کوتاه عملی شوند. 

او در خصوص ترکیب دولت سیزدهم نیز عنوان کرد: آقای رئیسی با دولتی که به مجلس معرفی کرده است می خواهد کار کند که امیدوارم این دولت پاسخگو باشد و با عزم ملی و کمک های داخلی و توجه به شبکه نفوذ که ایجاد بحران را رقم می زند، به رفع بحران های موجود کمک کند.۷