شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#کشتی آزاد#تیم ملی کشتی

تغییر تصمیم کادرفنی به خاطر شرایط روحی کشتی‌گیران آزاد/ ۲ نفر در اردو ماندند


تغییر تصمیم کادرفنی به خاطر شرایط روحی کشتی‌گیران آزاد/ 2 نفر در اردو ماندند

باوجود اعلام قبلی کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد مبنی بر عدم تعطیلی تمرینات این تیم، به خاطر شرایط روحی کشتی‌گیران حاضر در اردو استراحت دو روزه‌ای برای اردونشینان در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد به خاطر وضعیت حاد کرونا در کشور و خطراتی که سفرها ممکن است برای کشتی‌گیران ایجاد کند و همچنین فاصله کم باقی مانده تا مسابقات جهانی 2021 تصمیم گرفت که تمرینات این تیم بدون تعطیلی تا زمان اعزام به نروژ ادامه پیدا کند و تنها در خلال تمرینات استراحت نیمه فعالی در فضایی خارج از تهران در نظر گرفته شود.

با این وجود باتوجه به شرایط روحی اردونشینان، تصمیم گرفته شد که عصر جمعه با پایان اردوی اول، کشتی گیران راهی شهرها و خانه شان شوند تا پیش از اعزام به اسلو آخرین دیدار را با خانواده‌های‌شان داشته باشند.

ملی‌پوشان روزهای  شنبه و یکشنبه کنار خانواده خواهند بود و از دوشنبه مجددا تمرینات در خانه کشتی از سر گرفته خواهد شد. امیرمحمد یزدانی و عباس فروتن دو کشتی‌گیری بودند که در خانه کشتی ماندند.

یزدانی که روز 12 شهریور بعد از مسابقه انتخابی دوبنده تیم ملی در وزن 65 کیلو را تصاحب کرد، در اردو ماند و همچنین عباس فروتن به دلیل پیگیری وضعیت آسیب دیدگی کتفش به خانه نرفت.

تیم ملی کشتی آزاد که خود را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده می‌کند، طی روزهای 10 تا 13 مهرماه در اسلو نروژ روی تشک خواهد رفت.



انتهای پیام/