شهر خبر

بلای دردناکی که این حشره بر سر دختربچه آورد! + عکس

دختر بچه 7 ساله ای که دچار گزیدگی و نیش عنکبوت شده بود، بعد از مدتی خانواده او متوجه شدند که یک عنکبوت سمی او را نیش زده است.

بلای دردناکی که این حشره بر سر دختربچه آورد! + عکس

به گزارش منیبان؛ عنکبوت ها یکی از خطرناک ترین و کشنده ترین حیوانات می باشند که حتی نزدیک شدن به آنها کار احمقانه ای محسوب می شود چرا که آنها دارای یکی از کشنده ترین سموم در میان حیوانات می باشند.با این وجود اخیرا تصاویری عجیب و دردناک از یک دختربچه 7 ساله در رسانه ها و صفحات مجازی منتشر شد که بسیار شوکه کننده بود.

اخیرا تصاویر دلخراشانه از یک دختر بچه 7 ساله به نام "بلا" از سواحل قناری منتشر شد که وی به دلیل گزیدگی و نیش عنکبوت،قسمتی از پوست دست او برداشته شد.ادعا شده است که نیش متعلق به یک عنکبوت سمی می باشد که منجر به ایجاد جراحت این چنینی در دختر بچه 7 ساله شد.

خانم "جیم آندرسون" مادر بلا ، در مورد روزی که این اتفاق برای دخترش افتاد این گونه گفت:"من در خانه بودم و بلا بعد از آنکه از خواب بیدار شد که به گفته خودش از میزان درد بیدار شد و به بیرون از اتاق آمد.بعد از آنکه بلا را این گونه دیدم،فورا او را به بیمارستان منتقل کردم و پزشکان تشخیص دادند که نیش متعلق به یک عنکبوت می باشد.درمان مختصری برای او در نظر گرفته شد و متاسفانه بلا هر روز بدتر و بدتر می شد و این نیش به نحوی بود که پوست را از بین می برد.سپس ما بلا را به بیمارستان برومفیلد منتقل کردیم و آنها بلا را با استفاده از آنتی بیوتیک ها درمان کردند و نتیجه مثبتی دریافت نکردند و متاسفانه قسمتی از پوست دست بلا را حذف کردند تا دیگر این نیش کشنده در بدن بلا گسترش پیدا نکند".

همچنین مادر بلا در ادامه این گونه گفت:"طبق گفته پزشکان،قطعا ما بسیار خوش شانس بودیم که فورا به درمان اقدام نمودیم و اگر فورا اقدام نمی کردیم اتفاقات بسیار دردناک و جبران ناپذیری ممکن بود رخ دهد".