شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

درگیری شدید طرفداران برانکو و کی‌روش در ایران/ شاهکار برانکو سوژه دعوا شد!

دو مربی صاحب سبک در فوتبال ایران همچنان طرفدارانی دارند که به عملکرد آنها واکنش نشان می‌دهند.

درگیری شدید طرفداران برانکو و کی‌روش در ایران/ شاهکار برانکو سوژه دعوا شد!
خبرورزشی -

با وجود این که مدت‌هاست از جدایی برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش از فوتبال ایران گذشته است اما کوچکترین اتفاق پیرامون این دو مربی بزرگ، جرقه یک دعوای عجیب بین طرفداران آنها در ایران است. 

کارلوس کی‌روش کارنامه‌ای درخشان در تیم ملی فوتبال ایران داشت اما پس از شکست مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا از سمت خود کناره گیری کرد. در سمت دیگر هم برانکو پس از کسب سه قهرمانی با پرسپولیس از این تیم جدا شد و هدایت تیم عمان را بر عهده گرفت.

در مدت حضور کی‌روش در تیم ملی و برانکو در پرسپولیس بین این دو مربی بارها دعوای لفظی ایجاد شد و در این میان برخی از طرفداران پرسپولیس جبهه‌ای بزرگ علیه مربی پرتغالی به راه انداختند که این جبهه گیری‌ها با جدایی دو مربی از ایران فروکش کرد اما حالا یک اتفاق باعث شده این دعوای مجازی بار دیگر داغ شود.

پیروزی عمان با هدایت برانکو مقابل ژاپن در خانه چشم بادامی‌ها در مقدماتی جام جهانی اتفاق بزرگی است که با واکنش‌هایی در ایران هم روبرو بوده است.

در این میان طرفداران برانکو که عمدتا پرسپولیسی‌ها هستند می گویند این مربی توانست با تیم عمان اولین برد تاریخ این کشور مقابل ژاپن را رقم بزند در حالی که کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران با شکست سه بر صفر از ژاپن رقم زننده سنگین ترین شکست تیم ملی ایران مقابل ژاپن بود و این سوژه باعث کری خوانی طرفداران این دو مربی شد.