شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#جدید#وزیر جدید#استقلالی

اسماعیل حلالی: به کمک سرپرست استقلال بگویید دربی را در زمین بازی می کنند

خدا کند وزیر جدید استقلالی باشد/ این ۳ بازیکن از استقلال جدا می‌شدند شهر را به هم می‌ریختند!/ مغانلو به پرسپولیس توهین کرد؛ گذشته‌اش را فراموش نکند

اسماعیلی حلالی پیشکسوت پرسپولیس گفت: استقلال تاجیکستان تیمی است که هم قدرت دارد و هم تکنیک. بازی مقابل چنین تیم هایی واقعا سخت است.

خدا کند وزیر جدید استقلالی باشد/ این ۳ بازیکن از استقلال جدا می‌شدند شهر را به هم می‌ریختند!/ مغانلو به پرسپولیس توهین کرد؛ گذشته‌اش را فراموش نکند
خبرورزشی -

پرسپولیس در دیداری دوستانه موفق شد با ۵ گل تیم امید این باشگاه را شکست دهد. هدایت تیم امیدهای پرسپولیس بر عهده اسماعیل حلالی پیشکسوت این باشگاه است. از همین رو با حلالی در خصوص این بازی  و سایر مسائل مربوط به پرسپولیس گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

بازی با بزرگسالان چطور بود؟

بازی خوبی بود و دو تیم محک خوبی خوردند. به دلیل اینکه استقلال تاجیکستان ۲-۵-۳ بازی می کند، یحیی و افشین از من خواستند با همین سیستم تیمم را ارنج کنم. این درحالی است که من اصلا اعتقادی به این سیستم ندارم. به نظرم تیم ما بسیار خوب بازی کرد و تا وقتی که بازیکنان اصلی در زمین بودند ما یک بر صفر عقب بودیم و از دقیقه ۷۰ به خاطر اینکه به همه بچه ها بازی برسد مجبور شدم کل تیم را عوض کنم و بعد از ۴ گل دریافت کردیم.

پرسپولیس را چطور دیدید؟

پرسپولیس خیلی خوب بود. آن ها آنقدر انگیزه داشتند که انگار در فینال آسیا بازی می کردند. عالی بودند و من به تیم محبوبم و کادر فنی عزیز این تیم که از رفقای من هستند تبریک می گویم. انگیزه پرسپولیس از ۱۰۰ ، ۱۰۰ بود و من خیلی امیدوارم همین انگیزه را در بازی با استقلال تاجیکستان هم داشته باشند.

به نظر شما پرسپولیس می تواند از سد استقلال تاجیکستان عبور کند؟

استقلال تاجیکستان تیمی است که هم قدرت دارد و هم تکنیک. بازی مقابل چنین تیم هایی واقعا سخت است ولی پرسپولیس توانایی بردن این تیم را دارد و من مطمئن هستم این اتفاق می افتد.

بازیکنان جدید را چطور دیدید؟

خب پرسپولیس ۳ مهره فوق العاده تاثیرگذار را از دست داد. نوراللهی و کنعانی زادگان بازیکنان فیکس تیم ملی هستند و شک نکنید اگر چنین بازیکنانی از استقلال جدا می شدند آن ها شهر را به هم می ریختند. ولی ما غر نمی زنیم و اگر بازیکنی از جمع ما جدا شد به دنبال ساخت بازیکن جدید می رویم. بازیکنان جدیدی که پرسپولیس آمدند از خوب های لیگ بودند ولی خب قطعا نیاز به زمان دارند تا در پرسپولیس جا بیفتند.

بعد از جدایی مغانلو، او پست هایش را با پیراهن پرسپولیس پاک کرد و همین موضوع باعث ناراحتی پرسپولیسی ها شد. نظر شما در این خصوص چیست؟

اگر بخواهم از نظر فوتبالی حرف بزنم که جدایی اش مشکلی نداشت و او حق داشت به هر تیمی دوست دارد برود. ولی اینکه او پست هایش را با پیراهن پرسپولیس حذف کرد بسیار کار زشتی بود و توهین بزرگی به پرسپولیس انجام داد. مغانلو نباید گذشته اش را از یاد ببرد و نباید فراموش کند که در پرسپولیس رشد کرد و حتی به تیم ملی رسید.

کمک سرپرست استقلال بعد از جذب امین قاسمی نژاد اعلام کرد استقلال دربی را برد. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

به این آقای کمک سرپرست بگویید دربی چیزی است که در زمین انجام می شود و ربطی به نقل و انتقالات ندارد. فوتبال درون زمین برگزار می شود و هرکس بیشتر تلاش کند موفق می شود. ما همیشه حرفمان را در زمین زدیم و از این به بعد هم همینطور خواهد بود. به امید خدا فصل بعد هم قهرمان خواهیم شد و سایر تیم ها باز هم باید برای نایب قهرمانی بجنگند. الان که وزیر عوض شده نمی دانم برای توجیه ناکامی احتمالی شان دیگر چه بهانه ای می خواهند بیاورند. من که از خدایم است وزیر جدید استقلالی باشد ببینم این عده باز چه چیزی خواهند گفت.