شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شبکه 3#شبکه سه

راما قویدل ساخت سریال جدیدش را برای شبکه ۳ آغاز کرد


راما قویدل ساخت سریال جدیدش را برای شبکه 3 آغاز کرد

سریال "بی‌نشان" به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق کریمی است. این سریال ۳۰ قسمتی به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، رضا ایرانمنش در صفحه اینستاگرامی‌اش فیلم کوتاهی از تستِ گریم خود گذاشته که قرار است در سریال "بی‌‌نشان" به کارگردانی راما قویدل ایفای نقش کند. او حتی به طراح گریم خود «محمد قومی» اشاره کرده است. 

سریال "بی‌نشان" به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق کریمی است. این سریال 30 قسمتی به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

مرتضی رزاق کریمی که به عنوان تهیه‌کننده، فعال صنفی و همچنین مدیر سینمایی شناخته می‌شود پیش از این چندین فیلم سینمایی، تله فیلم و مجموعه تلویزیونی ساخته است.

راما قویدل تاکنون کارگردانی سریال‌های مختلفی از جمله «عملیات 125» در همکاری با بهروز افخمی، «شب می‌گذرد»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «یک لحظه دیرتر»، فصل دوم «دولت مخفی»، «روح الله»، «دیوار شیشه‌ای»، «خانواده دکتر ماهان» در همکاری با علی‌محمد قاسمی را برعهده داشته و «ایلدا» به عنوان آخرین سریال تلویزیونی وی سال 1399 در شبکه یک پخش شده است.

انتهای پیام/