شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیسی#چلسی#جدید#لیگ برتر

نیگس: نمی‌توانستم فرصت پیوستن به چلسی را رد کنم/ زبان انگلیسی چالش بزرگ من است


نیگس: نمی‌توانستم فرصت پیوستن به چلسی را رد کنم/ زبان انگلیسی چالش بزرگ من است

هافبک جدید آبی‌پوشان لندنی می‌گوید بازی در لیگ برتر انگلیس یکی از آرزوهای دوران کودکی‌اش بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سائول نیگس که در آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی با قرارداد قرضی یک ساله از اتلتیکومادرید به چلسی پیوست، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه انگلیسی گفت: من 15 سال از زندگی‌ام را در باشگاه اتلتیکومادرید سپری کردم و آنجا خانه من است اما وقتی فرصت پیوستن به چلسی به وجود آمد، نمی‌توانستم آن را رد کنم.

وی افزود: روز آخر نقل‌وانتقالات دیوانه‌کننده بود اما در نهایت توانستم به اینجا بیایم و حالا باید از این فرصت استفاده کنم. از زمانی کودکی‌ام همیشه دو آرزو داشتم، یکی اینکه با اتلتیکومادرید تاریخ‌سازی کنم و دیگر در لیگ برتر بازی کنم، نه‌تنها به خاطر خود این لیگ، بلکه به خاطر فرهنگی که این لیگ دارد.

هافبک اسپانیایی آبی‌پوشان لندنی تصریح کرد: زبان انگلیسی چالش بزرگ من است و می‌خواهم هر چه سریع‌تر این زبان را یاد بگیرم تا بتوانم به راحتی با هم‌تیمی‌هایم ارتباط برقرار کنم. در اتلتیکو عادت داشتم با کیران تریپیر انگلیسی صحبت کنم اما انگلیسی‌ام به اندازه کافی خوب نیست. من حتی جرأت نمی‌کنم انگلیسی مصاحبه کنم.

نیگس که پیراهن شماره «17» چلسی را به تن خواهد کرد، ادامه داد: داشتن همی‌تیمی‌های اسپانیایی کنارم در چلسی خیلی مهم است. من در تیم ملی اسپانیا با آسپیلیکوئتا، مارکوس آلونسو و به خصوص با کِپا هم‌اتاق بوده‌ام. به کِپا همیشه می‌گفتم که با من انگلیسی صحبت کند چون نیاز به یادگیری این زبان دارم و باید به انگلیسی صحبت کردن عادت کنم. نمی‌خواهم با آنها اسپانیایی صحبت کنم. کپا می‌تواند به من کمک کند، اما خودم هم باید سعی کنم با او انگلیسی صحبت کنم، مگرنه به دردسر می‌افتم.

انتهای پیام/