شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#حادثه واژگونی#نیروی دریایی

فرمانده نیروی دریایی حادثه واژگونی مینی‌بوس در کامیاران را تسلیت گفت

فرمانده نیروی دریایی حادثه واژگونی مینی‌بوس در کامیاران را تسلیت گفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی حادثه تلخ واژگونی مینی‌بوس در شهرستان کامیاران را به استاندار و مردم کردستان تسلیت گفت.

در متن پیام دریادار شهرام ایرانی خطاب به بهمن مرادنیا استاندار استان کردستان آمده است: حادثه تلخ و غمبار واژگونی مینی‌بوس در شهرستان کامیاران که باعث جان باختن تعداد ۱۶ نفر از هموطنان عزیزمان شد موجب تاثر و تالم شد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اینجانب از طرف خود و همکارانم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران این ضایعه جانکاه و دردناک را به آحاد مردم سرافراز، مقاوم و شریف استان کردستان و بالاخص خانواده‌های و معزای جان باختگان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

دریادار ایرانی در این پیام خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم خداوند منان به همه داغدیدگان و بستگان ایشان صبر جمیل عطا فرموده و روح بلندشان را در ماه محرم‌الحرام با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (علیه السلام) و علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) محشور فرماید.

به گزارش ایرنا، بر اثر سقوط و واژگونی مینی‌بوس به دره‌ای در حوالی روستای پالنگان در شهرستان کامیاران ۱۶ تن جان باختند و ۱۲ نفر مصدوم شدند.

به گفته پلیس راه، نقص فنی و بی احتیاطی علت حادثه روز گذشته راننده مینی‌بوس بوده است.

روستای پالنگان از توابع بخش مرکزی شهرستان کامیاران و ۵۷ کیلومتری این شهر قرار دارد و کامیاران هم در ۷۰ کیلومتری جنوب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.