شهر خبر

سیامک نعمتی کاپیتان پرسپولیس شد!

در حالی که سید جلال حسینی و امید عالیشاه در ترکیب اصلی دیدار دوستانه پرسپولیس قرار داشتند اما سیامک نعمتی به عنوان کاپیتان قرعه کشی پیش از بازی را انجام داد.

سیامک نعمتی کاپیتان پرسپولیس شد!
خبرورزشی -

تیم پرسپولیس در دیداری تدارکانی به مصاف تیم‌ امیدهای این باشگاه رفت و در نهایت با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید.

در این دیدار نفرات زیر به میدان رفتند؛

حامد لک (46- بوژیدار رادوشوویچ)، سیدجلال حسینی (60- علیرضا ابراهیمی) فرشاد فرجی (60- علی نعمتی) سیامک نعمتی (60- مهدی شیری) سعید آقایی، محمد شریفی، رضا اسدی (55- رضا دهقانی)، امید عالیشاه (80- علی جودکی) احسان پهلوان، مهدی عبدی (70- مهدی مهدی‌خانی) و عیسی آل کثیر (70- حامد پاکدل) بازیکنانی بودند که با نظر یحیی گل‌محمدی در ترکیب سرخ‌‍ پوشان قرار گرفتند.

امید عالیشاه (7) و علی جودکی (82) مهدی مهدی‌خانی (84 و 87) مهدی شیری (90- پنالتی) برای شاگردان یحیی گل‌محمدی در این بازی گلزنی کردند.

نکته قابل ذکر آن که سید جلال حسینی عادت ندارد در بازی های دوستانه به عنوان کاپیتان در مراسم قرعه کشی توپ و زمین پیش از آن شرکت کند.

کاپیتان سرشناس پرسپولیس معمولا کاپیتان دوم یا سوم تیمش را در دیدارهای تدارکاتی جلو می فرستد اما این مرتبه امید عالیشاه هم در مراسم پیش از بازی دوستانه با تیم امیدها شرکت نکرد.

سیامک نعمتی درحالی در مراسم قرعه کشی شرکت کرد که کاپیتان پنجم پرسپولیس محسوب می شود.

کاپیتان اول پرسپولیس همان طور که می دانید سید جلال حسینی مرد تمام نشدنی فوتبال کشورمان است.

بعد از سید جلال حسینی کاپیتان دوم پرسپولیس امید عالیشاه است که سابقه بیشتری نسبت به بقیه بازیکنان در این تیم دارد.

قبل از سفر احمد نوراللهی به امارات این بازیکن کاپیتان سوم پرسپولیس محسوب می شد اما با رفتن او به تیم الشباب الاهلی، کمال کامیابی نیا کاپیتان سوم سرخپوشان است.

اما کاپیتان چهارم پرسپولیس درفصل جاری بر اساس سابقه بوژیدار رادوشوویچ است. دروازه بانی که در تمام قهرمانی های 5 سال گذشته پرسپولیس بوده و به همراه کامیابی نیا و سید جلال حسینی در این موفقیت ها همراه این تیم بوده است.

سیامک نعمتی اما کاپیتان پنجم پرسپولیس به حساب می آید که پس از این نفرات می تواند بازوبند را بر بازو ببندد.