شهرخبر

ساوت‌گیت: به خوبی از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم/ رفتار نژادپرستانه مجارستانی‌ها غیرقابل قبول است


ساوت‌گیت: به خوبی از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم/ رفتار نژادپرستانه مجارستانی‌ها غیرقابل قبول است

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از عملکرد شاگردانش مقابل مجارستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ راضی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث ساوت‌گیت که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر موفق شدند در خانه مجارستان به برتری 4 بر صفر برسند و به روند صد درصد پیروزی خود در این رقابت‌ها ادامه دهند، پس از این بازی گفت: از عملکردمان در نیمه اول کاملاً رضایت داشتم چون بازی را به طور کامل در کنترل داشتیم. ما در نیمه اول مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم، پاسکاری خوبی هم انجام دادیم و تنها در یک‌سوم زمین حریف ارتباط لازم را نداشتیم.

وی افزود: ما توپ را بیشتر در اختیار داشتیم و می‌دانستیم که بازیکنان بلغارستان خسته خواهند شد. موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. گل‌های اول‌مان هم روی ضدحملات سریع به ثمر رسید و در این بازی به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کردیم. تفاوت زیادی هم بین بازی‌‌مان در دو نیمه وجود نداشت و با عملکردمان یک بازی سخت را راحت جلوه دادیم. مطمئناً جو فوق‌العاده‌ای بر ورزشگاه حاکم بود و بازیکنان ما با عملکردشان جمعیت را ساکت کردند.

سرمربی تیم ملی انگلیس همچنین درباره رفتار تماشاگران مجارستانی که بازیکنانش را مورد با شعارهای نژادپرستانه هدف قرار دادند، اظهار داشت: گزارش‌هایی درباره نژادپرستی هواداران مجارستان شنیدم، اما ما در جریان بازی متوجه این موضوع نشدیم. ما سعی می‌کنیم موضع‌گیری درستی داشته باشیم. می‌دانستیم حرکت زانو زدن‌مان (سمبل مبارزه با نژادپرستی) واکنش منفی از سوی هواداران مجارستان خواهد داشت، اما هر چیزی از این دست رفتارها غیرقابل قبول است. همه چیز به یوفا گزارش می‌شود و باید ببینیم در آنجا چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/