شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایتالیا#تیم ملی

واکنش جالب مانچینی به توقف غیرمنتظره ایتالیا

واکنش جالب مانچینی به توقف غیرمنتظره ایتالیا

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که تیمش باید مقابل بلغارستان با خونسردی بیشتری عمل می کرد.

به گزارش مشرق، ایتالیا شب گذشته در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی میزبان بلغارستان بود. در حالی که تصور می‌شد قهرمان یورو کار دشواری برای غلبه بر حریف خود نداشته باشد اما نهایتاً این مسابقه با نتیجه ۱-۱ پایان پذیرفت تا شاگردان روبرتو مانچینی دو امتیاز راحت را از دست داده باشد. البته آتزوری با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و همچنان جایگاه خود را در صدر جدول گروه حفظ کرد.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، بعد از توقف غیرمنتظره تیمش مقابل بلغارستان و از دست رفتن دو امتیاز راحت برای آنها گفت: "ما باید بیشتر خونسرد و با تجربه عمل می‌کردیم. در عین حال فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. این از آن دست بازی هایی بود که شاید اگر ۳۰ دقیقه دیگر ادامه داشت باز هم گل نمی زدیم. "

واکنش جالب مانچینی به توقف غیرمنتظره ایتالیا

مانچینی در ادامه تاکید کرد تیم ملی ایتالیا تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل بلغارستان انجام داده و حالا باید فقط به پیروزی در بازی بعدی فکر کنند. سرمربی موفق تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: '"ما یک گل تصادفی دریافت کردیم و شاید بهتر بود که برای متوقف کردن حمله حریف خطا می کردیم. با این وجود ما باید با تجربه تر عمل می‌کردیم. البته تمام تلاش خود را انجام دادیم تا به پیروزی برسیم. حالا یکشنبه بازی مهم دیگری داریم و باید در آن به پیروزی دست پیدا کنیم. "

منبع: ورزش سه