شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#دمشق#جمعه#پدافند هوایی

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اهدافی در حومه دمشق

مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در اطراف دمشق

خبرگزاری رسمی سوریه بامداد جمعه از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در اطراف دمشق خبر داد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های سوریه بامداد جمعه (۱۲ شهریورماه) از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در اطراف دمشق خبر دادند.

برخی گزارش‌ها حاکی است این حمله توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است. رژیم صهیونیستی در راستای سیاست خود مبنی بر حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه به طور متناوب به مناطقی در داخل خاک سوریه حمله می‌کند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم اسرائیل و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند.

ارتش سوریه همچنین تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی در سوریه کشف کرده است.

همزمان بامداد جمعه برخی منابع عبری زبان نیز از شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند. گزارش برخی از این منابع حاکی است یکی از موشک‌های پدافند هوایی سوریه در نزدیکی سواحل فلسطین اشغالی سقوط کرده است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست گزارش داده همزمان با حمله به مواضعی در دمشق، ساکنان تل‌آویو، رامات گان و مناطق اطراف آن هم از شنیده شدن صدای انفجارهایی در آسمان «غوش دان» خبر داده‌اند.

ارتش اسرائیل احتمال می‌دهد صدای این انفجارها ناشی از آن بوده که یک موشک از سوی پدافند سوریه به سوی هواپیمایی شلیک شده اما وارد فلسطین اشغالی شده و سپس در نزدیکی سواحل تل‌آویو سقوط کرده است. ارتش رژیم صهیونیستی گفته در حال تحقیق بر روی این موضوع است.

منبع: فارس