شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#جام جهانی#مسی#آرژانتین#برزیل

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲| شیلی، هفتمین قربانی پیاپی برزیل/ آرژانتین بدون گلزنی مسی پیروز شد


انتخابی جام جهانی 2022| شیلی، هفتمین قربانی پیاپی برزیل/ آرژانتین بدون گلزنی مسی پیروز شد

رقابت‌های فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی با پیروزی تیم‌های مدعی برزیل و آرژانتین پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های فوتبال انتخابی جام جهانی در منطقه آمکریای جنوبی بامداد امروز با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد. در یکی از بازی‌های برگزار شده تیم برزیل در ورزشگاه «مونومنتال داوید آریانو» در شه رسانتیاگو مقابل میزبانش شیلی یک بر صفر پیروز شد و با کسب هفتمین برد پیاپی، با 21 امتیاز جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد.

تنها گل این بازی را اورتون ریبِیرو در دقیقه 64 وارد دروازه شیلی کرد.

در دیگر بازی امروز تیم آرژانتین در شهر کاراکاس 3 بر یک از سد ونزوئلا گذشت و با 15 امتیاز در رده دوم ایستاد. لائوتارو مارتینز (2+45)، خواکین کوره‌آ (71) و آنخل کوره‌آ (74) برای آلبی‌سلسته و سوتِلدو (4+90) از روی نقطه پنالتی برای میزبان موفق به گلزنی شدند.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

* بولیوی یک - کلمبیا یک

* اکوادور 2- پاراگوئه صفر

* پرو یک - اروگوئه یک

در جدول رده‌بندی تیم برزیل با 7 پیروزی پیاپی و کسب 21 امتیاز در صدر است، آرژانتین با 15 امتیاز در رده دوم ایستاده و اکوادور با 12 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد. تیم‌های اروگوئه با 9، کلمبیا با 9، پاراگوئه با 7، شیلی با 6، بولیوی با 6، پرو با 5 و ونزوئلا با 4 امتیاز در رده‌های چهارم تا دهم هستند.

سهمیه اختصاص یافته به این منطقه برای حضور در جام جهانی 4.5 سهمیه است. در واقع 4 تیم به طور مستقیم راهی مسابقات قطر می‌شوند و تیم پنجم نیز باید شانس خود را در پلی‌آف آزمایش کند.

 

انتهای پیام/