شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#علی دایی

حسن روشن در گفتگو با خبر ورزشی:

حسنعلی بقال که رکورد علی دایی را نشکسته است؛ ما حسودیم!/ تا رونالدو زنده است درباره دایی حرف می‌زند

حسن روشن گفت: به نظر من رونالدو از این به بعد هر جا بنشیند و هر حرفی بزند، در هر برنامه تلویزیونی یا رادیوی شرکت کند باید درباره علی دایی حرف بزند.

 حسنعلی بقال که رکورد علی دایی را نشکسته است؛ ما حسودیم!/ تا رونالدو زنده است درباره دایی حرف می‌زند
خبرورزشی -

محمدرضامدنی؛ پیرو شکسته شدن رکورد گلزنی علی دایی در رده ملی توسط کریستیانو رونالدو مقابل تیم ملی فوتبال ایرلند و رسیدن این رکورد به عدد ۱۱۱ گل ملی توسط مهاجم پرتغالی، با یکی از گلزنان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی صحبت کردیم.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره رکوردشکنی کریستیانو رونالدو و اهمیت این اتفاق در دنیای فوتبال برای کشورمان حرف زد.

رونالدو بالاخره رکورد علی دایی را شکست. نظرتان در این باره چیست؟

به نظر من که این موضوع هیچ چیز از ارزش‌های علی‌دایی کم نمی‌کند. چون حسنعلی بقال رکورد علی دایی را نشکسته. از این به بعد هرجا حرف بزنند و سوال کنند یا در کتابی بنویسند چه کسی رکورد علی دایی را شکست، همه جواب می‌دهند کریستیانو رونالدو، یک فوق فوتبالیست حرفه ای که همه دنیا او را می شناسند.

این رکوردشکنی چه تأثیری در جایگاه علی دایی در دنیای فوتبال دارد؟

به نظر من هیچ اتفاقی برای علی دایی نمی افتد. یعنی هیچ فرقی برایش نکرده است. اگر تا پیش از این همه با یاد آوری رکورد علی دایی به یاد پوشکاش می افتادند، از این به بعد همه با صحبت از رکورددار گلزنی فوتبال جهان به یاد علی دایی می‌افتند. علی دایی هم یعنی ایران.

متنی که کریستیانو رونالدو درباره خوشحالی اش از این اتفاق منتشر کرده و در آن از علی دایی حرف زده را دیدید؟

این اتفاق خیلی خوب است. به نظر من او از این به بعد هر جا بنشیند و هر حرفی بزند، در هر برنامه تلویزیونی یا رادیوی شرکت کند باید درباره علی دایی حرف بزند. این اهمیت کار علی دایی را بیشتر نشان می دهند.

جای خالی گل ملی در جام جهانی در کارنامه علی دایی خالی نیست؟

به هر حال گل هایی که زده همه آنها اهمیت داشته است. البته ای کاش این اتفاق هم می افتاد ولی حالا هم که نیفتاده چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند.

چرا عده ای در داخل کشورمان گل های علی دایی را کوچک می شمردند و تا پیش از این، رکوردداری او در دنیای فوتبال را کم اهمیت می دانستند؟

برای اینکه ما حسودیم! نمی توانیم ببینیم یک‌ نفر پیشرفت می کند. نمی‌توانیم ببینیم از کسی تعریف می‌کنند. نمی‌خواهیم کسی را بالاتر از خودمان ببینیم. با این همه باز هم خدا را شکر می‌کنم که یکی مثل علی دایی باعث شد نام ایران در همه دنیا بلند شود.