شهر خبر

انسیه خزعلی از امام خمینی چه‌تقاضایی کرد؟

کدخبر: 437707
اقتصادنیوز: معاون جدید رییس جمهوری در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه و پس از انتصاب به عنوان معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، از دفتر این معاونت بازدید و با معصومه ابتکار دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا انسیه خزعلی بر محرومیت زدایی از جامعه زنان و اجرای عدالت در بین زنان طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: زنان هسته محوری خانواده هستند و محرومیت زدایی در این زمینه اولویت کاری ما است.

خزعلی به بیان خاطره ای از امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد که  همان اوایلی که امام (ره) از پاریس به قم آمده بودند همراه با زنان حوزوی خدمت ایشان رسیدیم. رسم بر این بود که گروه هایی که خدمت ایشان میرسیدن از اصناف مختلف از وضعیت و سختی و ظلمی که بر آنان گذشته بود سخن می گفتند و از امام می خواستند تا امکانات و تسهیلاتی را برای آنها فراهم سازند. من از این موضع طلبکارانه آنان ناراحت بودم و در متنی که خدمت امام خواندم عنوان کردم  شما ما را از ظلم و ستم رهانیدید و به ما استقلال و عزت بخشیدید. حال ما آمده ایم که شما بفرمایید ما برای انقلاب چکار کنیم و وظیفه ما برای پاسداری ازانقلاب چیست ؟
معاون رییس جمهوری تاکید کرد: الان هم آمده ایم تا با همکاری نیروهای جوان، انقلابی و جهادی وارد میدان شویم و در مسایل زنان و محرومیت زدایی حرکت آفرین باشیم.