شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#تاریخ#تیم ملی ایران

رکورد شکنی و تاریخ سازی دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران

اسکوچیچ تاریخ سازی کرد ؛ مرد کروات تیم ملی ایران، اولین مربی با 8 پیروزی پیاپی

آینده مبهم اسکوچیچ در تیم ملی

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی ایران با پیروزی مقابل سوریه به هشتمین پیروزی متوالی خود در تیم ملی رسید و از این حیث تاریخ سازی کرده و رکورد ویژه‌ای به نام خود ثبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم اسکوچیچ همچنان با نتیجه ای غیر از پیروزی بیگانه است.

تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی با نتیجه ۱ بر ۰ سوریه را شکست داد. این پیروزی رکورد دراگان اسکوچیچ را ارتقا داد. اسکوچیچ حالا اولین سرمربی است که ۸ بازی نخست خود را پیروز می شود.

پس از اینکه فاجعه مارک ویلموتس به اسکوچیچ سپرده شد، تیم ملی ایران هنوز شکست یا تساوی را تجربه نکرده است و در ۸ بازی که شامل ۳ بازی دوستانه و ۵ بازی رسمی است، پیروز شده است.

تیم ملی ایران ابتدا در بازی دوستانه ازبکستان را ۲ بر ۱ شکست داد، در بازی دوم بوسنی را ۲ بر ۰ از پیش روی برداشت و در بازی سوم نیز سوریه را ۳ بر ۰ شکست داد.

در بازی های رسمی نیز ابتدا هنگ کنگ با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب ایران شد. در بازی دوم ایران موفق شد بحرین را ۳ بر ۰ شکست دهد، در بازی سوم کامبوج با نتیجه ۱۰ بر ۰ مغلوب ایران شد و در بازی چهارم عراق با نتیجه ۱ بر ۰ از ایران شکست خورد.

در هشتمین بازی یا پنجمین بازی رسمی، ایران ۱ بر ۰ باز هم سوریه را شکست داد و اسکوچیچ به رکورد ۸ پیروزی پیاپی در شروع رسید.