شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال#کره‌جنوبی#عراق

ادووکات: از تساوی برابر کره‌جنوبی بسیار راضی‌ام


ادووکات: از تساوی برابر کره‌جنوبی بسیار راضی‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از تساوی برابر کره‌جنوبی ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیک ادووکات در نشست خبری پس از  تساوی بدون گل امروز تیم ملی فوتبال عراق برابر کره‌جنوبی در ورزشگاه سئول که در چارچوب دور نخست گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا برگزار شد، گفت: از نتیجه بازی امروز برابر کره‌جنوبی بسیار راضی هستم. کار بسیار سختی برابر حریفی  قدرتمند داشتیم. در واقع حریف فقط دو یا سه موقعیت به ما داد.

سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عراق  افزود: فکر می‌کردم بازی با تیم‌‌های قدرتمندی همانند کره‌جنوبی خوب است. لژیونرهای اروپایی این تیم بسیار خوب هستند. با استفاده از توانمندی و مهارت از جمله حمله سریع خود جلوی بازی هجومی کره‌جنوبی را گرفتیم. درباره بازی برگشت با کره‌جنوبی هم در آینده به آن فکر خواهیم کرد.

ادووکات که در جام جهانی 2006 سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی بود درباره تفاوت‌های تیم کنونی با آن دوران اظهار داشت: فقط از تیم عراق تعریف می‌کنم که دو یا سه موقعیت را برابر کره‌جنوبی قدرتمند از دست داد. سه هفته پیش از این بازی آماده‌سازی خود را آغاز کردیم و من از بازیکنانم به خاطر این بازی قدردانی می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در واکنش به اظهارنظر سون هیونگ مین درباره وقت‌کشی بازیکنان عراق گفت: با این گفته او موافق نیستم.

تیم ملی فوتبال عراق 16 شهریور در دومین دیدارش در قطر از ایران میزبانی خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/