شهرخبر

دی‌ماریا: شماره ۷ منچستریونایتد هیچ اهمیتی برایم نداشت/ فن‌خال بدترین مربی‌ام بود و رفتارهای مورینیو دیوانه‌وار


دی‌ماریا: شماره 7 منچستریونایتد هیچ اهمیتی برایم نداشت/ فن‌خال بدترین مربی‌ام بود و رفتارهای مورینیو دیوانه‌وار

بال آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن دلیل عدم موفقیتش در حضور کوتاه مدتی که در منچستریونایتد داشت را توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بدون شک بدترین فصل از دوران بازیگری‌ آنخل دی‌‌ماریا همان یک فصلی بود که بعد از ترک رئال مادرید در منچستریونایتد سپری کرد. با همه هیاهو و هیجانی که به خاطر انتقال 60 میلیون پوندی دی‌ماریا به من‌یونایتد در سال 2014 شکل گرفت، ارزشی که منچستری‌ها اهدای پیراهن شماره 7 تیم برایش قائل شدند، این بازیکن آرژانتینی فصلی ناامید کننده را زیر نظر لوئیز فن‌خال سپری کرد و در پایان همان فصل هم به پاری‌سن‌ژرمن رفت.

دی‌ماریا که در تنها 32 بازی‌اش برای این تیم 4 گل زد، به شبکه TyC Sports آرژانتین درباره هیاهویی که به خاطر دادن پیراهن شماره 7 تیم (پیراهن ستاره‌هایی مانند اریک کانتونا، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو) شکل گرفته بود گفت: برای من شماره 7 منچستریونایتد کوچکترین اهمیتی نداشت. آن روزهای اول آنها با من خیلی درباره اهمیت این پیراهن می‌گفتند اما از نظر من این فقط یک پیراهن بود.

بال آرژانتینی سپس دلیل ناکامی‌اش در اولدترافورد را بیان کرد و گفت: مشکل من در منچستریونایتد سرمربی این تیم بود. فن‌خال بدترین مربی تمام حرفه من بود. من چه گل می‌زدم، چه پاس گل می‌دادم فردای آن روز او پاس اشتباهی که در بازی داده بودم را به رویم می‌آورد. او مدام مرا از یک پست در پستی دیگر قرار می‌داد. انگار دوست نداشت بازیکنان بزرگتر از او باشند.

یکی دیگر از مربیان پرحاشیه‌ای که دی‌ماریا زیر نظرش کار کرد، ژوزه مورینیو در رئال مادرید بود اما آقای خاص با همه نکات منفی دوران مربیگری‌اش در مادرید، با دی‌ماریا رابطه خوبی داشت و این دو در کنار هم موفقیت‌های قابل توجهی داشتند.

دی‌ماریا درباره خاطرات روزهای بازیگری‌اش زیر نظر مورینیو در رئال مادرید هم گفت: بعضی کارهای مورینیو دیوانه‌وار بود اما رابطه او با من همیشه خوب بود. او با همه می‌جنگید و برایش هم مهم نبود چه اتفاقی می‌افتد. یک بار او با کریستیانو رونالدو هم درگیر شد و به او گفت که چرا نمی‌دود و منتظر است همه برایش دوندگی کنند.

دی ماریا امسال هفتمین فصل حضورش در PSG را سپری می‌کند و با هدایت هموطنش مائوریسیو پوچتینو و ورود دیگر هموطنش لیونل مسی چشم به کسب افتخاراتی فراتر از فتح تورنمنت‌های داخلی دارد.

انتهای پیام/