شهر خبر

رئیس جمهور: امیدواریم در این دولت گام‌های مهمی برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان برداشته شود

رئیس جمهور در سفر استانی به سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم در این دولت گام‌های مهمی برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان برداشته شود.

خبرگزاری میزان - آیت الله سید ابراهیم رئیسی، که دقایقی پیش همراه جمعی از اعضای کابینه سیزدهم از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و رییس سازمان برنامه و بودجه که رییس جمهور را در نخستین سفر استانی همراهی می‌کنند، وارد فرودگاه کنارک شده است در بدو ورود به چابهار گفت: سفر‌های استانی برای آشنایی با مشکلات مردم و رفع آن‌ها بویژه فقرا و محرومین، شناخت ظرفیت‌های اقتصادی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم است.

رئیس جمهور افزود: پس از انقلاب کار‌های بسیاری در استان سیستان و بلوچستان صورت گرفته است، اما نسبت به آنچه که باید انجام شود فاصله دارد، زیرا این استان، یکی از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم با همکاری مردم، کارآفرینان و جوانان استان، گام‌های مهمی برای رفع مشکلات بیکاری، رونق تولید و ایجاد اشتغال و مسائل فرهنگی این استان برداشته شود.

این استان دارای محرومیت‌های بسیاری دارد که امیدواریم این محرومیت‌ها زدوده شود و با پیگیری دولت و سفر به این استان امیدواریم گام‌های جدیدی بتوانیم برداریم.

انتهای پیام/