شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#حواشی#جواب

حواشی ادامه دار اکبر ایمانی با تراکتور ؛ پخش شماره در جواب انتشار فایل صوتی!

دومین روز دعوای تراکتوری ها با اکبر ایمانی با حواشی جدید

اکبر ایمانی هافبک دفاعی تیم تراکتورسازی تبریز از این باشگاه جدا شد

دومین روز دعوای تراکتوری ها با اکبر ایمانی با حواشی جدید و عجیب تری همراه بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همه چیز از غیبت طولانی اکبر ایمانی شروع شد؛ اتفاقی که رسانه ها را به شرایط این بازیکن حساس کرد. انتشار شایعاتی مبنی بر عدم موافقت باشگاه تراکتور با پیشنهاد مالی اکبر ایمانی برای ادامه خبر از اتفاقاتی غیرقابل پیش بینی می داد؛ اتفاقاتی که البته خیلی بیش از آن چه که تصور می شد جنجالی شدند و هنوز هم درگیری بین طرفین تمام نشده است.

 

یک روز پس از اینکه کمالوند، اختلافات باشگاه با ایمانی را تکذیب کرده و اعلام نمود که این بازیکن با اجازه او درتمرینات شرکت نمی کند، باشگاه تراکتور با انتشار متنی عجیب، پرده از درخواست ۷ میلیاردی ایمانی برداشت؛ درخواستی که پیش از اعلام باشگاه تراکتور در حد شایعه پنداشته می شد اما این باشگاه آن را تایید و اعلام کرد که توان پرداخت چنین مبلغی را ندارد.

 

خیلی زود اکبر ایمانی به این متن واکنش نشان داد و با انتشار چندین استوری تند علیه مدیریت، اعلام کرد که باشگاه تراکتور او را نمی خواهد. در همین گیر و دار بود که یک فایل صوتی در فضای مجازی به سرعت دست به دست شد؛ فایلی ۶ دقیقه ای که به مذاکره نظمی و کمالوند با ایمانی مربوط می شد. در این فابل صوتی، اکبر ایمانی از مدیران تراکتور می خواهد که یا با پیشنهاد ۷ میلیاردی او موافقت کنند یا اینکه رضایت نامه اش را بدهند. کمالوند و نظمی که سعی در جلب رضایت ایمانی دارند به گونه ای با او صحبت می کنند که خیلی زود بسیاری از کاربران در فضای مجازی انتشار فایل صوتی را کار باشگاه دانسته و آن را مورد انتقاد قرار می دهند.

واکنش بعدی مربوط به اکبر ایمانی بود که در همان روز با یک لایو آتشین از خجالت نظمی و کمالوند درآمد. او ضمن انتقاد از مدیرعامل و سرمربی تراکتور بابت انتشار فایل صوتی مذاکره با لحنی بسیار تند به انتقاد از نظمی و کمالوند پرداخته و اعلام کرد که خیلی ها دوست ندارند او در تراکتور باشد و در این مدت خیلی اذیتش کرده اند. این لایو محتویات بسیار جنجالی دیگری هم داشت که باشگاه تراکتور در واکنش به آن یک بیانیه صادر کرده و اعلام نمود در خط مقدم مبارزه با بازیکن سالاری قرار دارد و اجازه اخاذی به ایمانی را نمی دهد!

 

بیانیه تراکتور تنها ماجرای امروز نبود بلکه ایمانی با انتشار یک استوری اعلام کرد که در ساعت ۱۷ در باشگاه تراکتور حضور پیدا می کند تا تکلیفش را روشن کنند. او یک مکالمه مربوط به خود و کمالوند را هم منتشر کرد که شماره سرمربی تراکتوری ها در آن مشخص بود؛ اتفاقی که باعث تماس هایی مکرر و ایجاد مزاحمت برای کمالوند هم شد؛ سرمربی تراکتور در واکنش به اظهارات ایمانی، اتهاماتی که این بازیکن به او زده و پخش شماره اش در فضای مجازی، اعلام کرد که از هافبک جنجالی این روزهای تراکتور شکایت کرده و موضوع را از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهد کرد.

 

در چنین شرایطی، هواداران تراکتور عصر امروز مقابل محل تمرین سرخ پوشان تجمع کرده و علیه مدیران تراکتور شعار سر دادند. البته در میان حاضرین دو دستگی هم دیده می شود؛ عده ای اکبر ایمانی را حق می دانستند و عده ای هم که از سیاست های چند ماه اخیر باشگاه به ستوه آمده بودند، این اقدامات را هم عاملی دیگر برای بالاتر رفتن نارضایتی شان از مدیریت باشگاه می دانستند.

 

این گونه بود که روز دوم دعوای ایمانی و باشگاه تراکتور با همان سبک روز اول به پایان رسید و با توجه به اینکه هافبک سرخ پوشان هنوز با باشگاه قرارداد دارد باید دید که سرنوشت او در نهایت چه خواهد شد؟ البته به نظر می رسد با توجه به شعارهای بسیار زشت بعضی از هواداران علیه سرمربی تراکتور باید پرونده ی این بازیکن را در باشگاه تبریزی بسته شده دانست. حال آنکه مشخص نیست این اتفاق با چه کم و کیفی قرار است رخ بدهد. در چنین شرایطی از ایمانی هم انتظار می رود نسبت به این شعارهای زشت و پرده درانه واکنشی نشان بدهد که عدم انجام این‌کار به سختتر شدن احتمال حل موضوع به طور مسالمت آمیز منجر می شود.

تراکتور اکبر ایمانی