شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

بنزما: مطمئنم امباپه برای رئال مادرید بازی خواهد کرد


بنزما: مطمئنم امباپه برای رئال مادرید بازی خواهد کرد

مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید از پیوستن هموطنش به او در جمع کهکشانی‌ها ابراز اطمینان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید اگرچه به خاطر مخالفت مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن نافرجام ماند اما به نظر می‌رسد که این ماجرا فقط رفتن او به اسپانیا را به تأخیر خواهد انداخت. PSG‌ پاسخ هیچ یک از سه پیشنهاد رئالی‌ها که آخرین آنها 200 میلیون یورو بود را نداد و به این ترتیب ریسک از دست دادن امباپه به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل را قبول کرد، اتفاقی که بنزما اطمینان دارد رخ خواهد داد.

بنزما که این روزها همراه با امباپه در اردوی تیم ملی فرانسه به سر می‌برد، درباره رابطه‌اش با امباپه گفت: من و امباپه در داخل و خارج از زمین بازی رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داریم و کاملاً محرز است که من دوست دارم که او در رئال مادرید هم کنارم بازی کند چون رئال مادرید بهترین تیم دنیا است اما باید به باشگاه فعلی او احترام گذاشت.

قدردانی امباپه از رئالی‌ها بابت تلاش‌های‌شان برای خرید او نشانه‌ای واضح از مقصد بعدی این بازیکن فرانسوی بود و علاوه بر این او پیشنهاد حقوق 45 میلیون یورویی پاریسی‌ها برای تمدید قراردادش را هم رد کرد، پیشنهادی که او را می‌توانست به پردرآمدترین بازیکن تیمش تبدیل کند، حتی بالاتر از مسی. به همین دلیل بنزما معتقد است که ملحق شدن امباپه به او حتمی است. او افزود:من مطمئنم که امباپه یک روز برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/