شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روحانی#مجلس#دولت

پژمانفر در گفتگو با مهر:

روحانی کشور را در مسیر انحرافی قرار داد

روحانی کشور را در مسیر انحرافی قرار داد

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: روحانی کشور را در یک مسیر انحرافی قرار داد و لازم است، دولت جدید این مسیر غلط را متوقف کند.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم، اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی و مقابله جدی با کرونا باید در اولویت اصلی دولت قرار گیرد.

وی بیان کرد: این مسائل باید در همه بخش‌های دولت مورد توجه قرار گیرد. متأسفانه با عملکرد ضعیف دولت روحانی، امروز با توقف بسیاری از فعالیت‌های مهم در بخش‌های مختلف کشور مواجه هستیم و لازم است در دولت جدید این فعالیت‌ها مجدداً آغاز شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روحانی کشور را در یک مسیر انحرافی قرار داد و لازم است، دولت جدید این مسیر غلط را متوقف کند و اگر دولت جدید این مسیر غلط را متوقف نکند، ما امکان بازگشت نخواهیم داشت.

پژمانفر تأکید کرد: کشور باید مسیر اصلی خودش را پیدا کند و این مسیر توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی خودمان است و اگر به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توانمندی‌های خودمان توجه شود، اوضاع کشور بهبود می‌یابد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت جدید در همین ابتدای کار نشان داده است که انگیزه کار برای پیشرفت و شتاب بخشیدن به حرکت رو به جلوی کشور را دارد و امیدواریم هیچ وزیری از این دولت و مسیر درستی که قرار است در دولت سیزدهم پیگیری شود، عقب نیفتد.