شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#محدوده

آماده سازی ۴ همراه‌سرای بیماران بستری در بیمارستان‌های مرکزی تهران با همت خیرین


آماده سازی 4 همراه‌سرای بیماران بستری در بیمارستان‌های مرکزی تهران با همت خیرین

۴ همراه‌سرای بیماران بستری در بیمارستان‌های محدوده مرکزی تهران با همکاری خیرین به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حبیب کاشانی و حجت الاسلام آقا میری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از منطقه 6 بازدید کردند. کاشانی  در حاشیه جلسه ملاقات مردمی با شهروندان منطقه 6 گفت : این منطقه  نگین شهر تهران است و باید با توجه به وجود اماکن مهم  و تردد فراوان، زیر ساخت‌های شهری آن ترمیم و توسعه یابد.

کاشانی افزود : مدیران و مسئولین باید با سعه صدر و تکریم حرف مردم را گوش داده و از فرصتی که خداوند در اختیارشان گذاشته است در راستای خدمت بی منت و رضایت شهروندان استفاده کنند زیرا مردم مدیران صبور و حرف شنوا نیاز دارند.

عضو شورای شهر تهران، خاطر نشان کرد : به دلیل وجود کلیساها و کنیسه‌ها و سکونت شهروندان اقلیت مذهبی ، این منطقه خواستگاه ادیان الهی بوده و توجه به این قشر و تأمین رضایت آنها اهمیت فراوانی دارد.

حجت الاسلام آقا میری عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این  نشست گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا ،جامعه وضعیت شکنندگی پیدا کرده است و مدیران باید در سامان بخشیدن به این اوضاع و تامین رضایتمندی مردم با جان و دل تلاش کنند.

عضو شورای شهر اظهار کرد: هدف ما از این  نشست ، برنامه ریزی برای رفع معضلات و مشکلات حوزه شهری است تا سطح رضایتمندی شهروندان را در جامعه بالا ببریم و بصورت مستقیم دغدغه‌های مردم را بشنویم و در راستای رفع آن تلاش کنیم.

تورج فرهادی شهردار این منطقه ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری قلب پایتخت با بیان اینکه منطقه شش تهران در عمل، تهران معاصر است گفت: توسعه تهران در چند دهه قبل از انقلاب از منطقه 6 شروع شده و زیرساخت‌هایی که در تهران قدیم وجود نداشته، در این منطقه به منظور پشتیبانی از تهران قدیم ایجاد شده است.

وی افزود: در این منطقه، اماکن متعدد درمانی، آموزشی، علمی و فرهنگی وجود دارد و این منطقه به عنوان قلب فرهنگی پایتخت شناخته می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه منطقه 6 تهران دارای مرجعیت و مرکزیت به لحاظ مراکز بهداشتی و درمانی است، خاطرنشان کرد: این منطقه به واسطه حضور وزارتخانه‌ها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، هتل‌ها، سفارتخانه‌ها، دفاتر اداری، مطب‌ها و کلینیک‌های بسیاری که در این محدوده قرار دارد، مورد توجه همه مردم ایران است و اداره آن شرایط خاص خود را می‌طلبد. جمعیت ساکن در منطقه 6 تهران حدود 250 هزار نفر است اما جمعیت شناور آن در طول روز میلیونی می‌شود؛ بخشی از ترددها در این منطقه به واسطه حضور شهروندان و هموطنان از اقصی نقاط کشور به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است.

شهردار منطقه 6 ، با بیان اینکه  این منطقه مرکز مناسبت‌های ملی ،مذهبی،محلی و ...  است و مرکزیت همه را در خودش دارد اظهار کرد: زیرساخت‌هایی باید برای این برنامه‌ها در این منطقه ایجاد شود و در همه چارچوب‌ها نگاه ویژه‌ای نیاز است.

فرهادی  درباره ناوگان حمل و نقل عمومی، با بیان  اینکه این منطقه ، نقطه مرکزی تهران  و ویترین شهر تهران است گفت: با توجه به اینکه مسیر چهار خط مترو در این منطقه است لذا توجه به حوزه حمل و نقل و ترافیک و آرام سازی و زیباسازی معابر و ایجاد مبلمان شهری در این منطقه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و اتوبوس تندرو، تاکسی ،سیستم مترو به لحاظ  تاسیسات و زیرساخت‌ها ، نیاز به بازنگری دارد.

شهردار منطقه 6 در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری، 4 فضا برای راه‌اندازی همراه‌سرای بیماران بستری در بیمارستان‌های محدوده مرکزی تهران مشخص کردیم که با همکاری خیرین آماده‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/