زخم ماندگار هفته؛ پرواز فرزند کاظم هژیر آزاد

آرمان هژیر آزاد هم قربانی کرونا شد تا زوج کاظم هژیر آزاد و زویا امامی بازیگران با کارنامه سینما، تئاتر و تلویزیون با غمی بزرگ و غیر قابل جبران تلخی دنیا را تجربه کنند.

کاظم هژیر آزاد که این روز ها سریال «زخم کاری» را روی پلتفرم فیلیمو دارد و در سال های اخیر با نقش های مختلف مانند گذشته می درخشد غم از دست دادن فرزند را تجربه کرد و به خبر اول جامعه سینما، تئاتر و تلویزیون تبدیل شد.

عکسی که از او و پیکر فرزندش پیش از خاکسپاری در شبکه های اجتماعی دست به دست شد داغ ماندگاری بود که همه همکاران و حتی طرفداران این خانواده هنرمند را نیز مغموم کرد.

خبرگزاری برنا برای هژیر آزاد و همسرش آرزوی صبر دارد.

کاظم+هژیرآزاد

بازیگر هفته؛ مینا وحید

این روز ها سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی روی آنتن شبکه یک سیما است و در میان بازیگران اسم و رسم دار این سریال، مینا وحید با نقشی متفاوت و ویژه می درخشد .

به نظر می رسد این سریال تلویزیونی جزو  آثار پر مخاطب این روز های تلویزیون محسوب شود .

528B6397-7C35-47F1-AB81-C1C4EED8D45F

مرد لبخند هفته؛ اکبر عبدی

اکبر عبدی بازیگر بی مثال کمدی سینمای ایران قطعا یکی از چهره های ماندگار عرصه بازیگری است که با کارنامه ای سنگین سال ها روی صحنه تئاتر، روی آنتن تلویزوین و روی پرده سینما ها درخشیده است. او که در کارنامه اش دو سیمرغ بلورین برای «مادر» علی حاتمی و «خوابم میاد» رضا عطاران دیده می  شود برای فیلم «نان، عشق، موتور 1000» ساخته ابوالحسن داوودی نامزد جایزه بازیگری از جشنواره بیستم فجر شد.

این هنرمند اردبیلی متولد 4 شهریور 1339 است که کماکان می درخشد.

2859524

متولدین هفته؛ از محسن کیایی تا پریناز ایزدیار

هفته پر تولدی را پشت سر گذاشتیم اما به احترام خانواده سینما و همه مردم کشورمان که عزیزانشان را این روزها از دست داده اند و یا در بستر بیماری می بینند به یک تبریک بسنده می کنیم.

امین زندگانی زاده 5 شهریور 1351در تهران

unnamed

محسن کیایی زاده 6 شهریور 1360 در تهران

unnamed

پریناز ایزدیار زاده 8 شهریور 1364 در بابل

پریناز+ایزدیار

سیما تیرانداز زاده 9 شهریور 1349در تهران

1244088_236

سهیلا رضوی زاده 9 شهریور 1333در تهران

Biography-of-Soheila-Razavi

امیر جعفری زاده 10 شهریور 1353 در تهران

921337_304

رویا میرعلمی متولد 10 شهریور1357 در قزوین

رویا+میرعلمی+

آقای خاص هفته؛ حسین پناهی

حسین پناهی جز معدود هنرمندانی بود که در حوزه های مختلف عرصه هنر دستی بر آتش داشت و هنوز سال ها بعد از پرواز ابدی اش جملات قصار او نقل محافل مجازی و واقعی است. این بازیگر، نویسنده و شاعر که جزو هنرمندان محبوب داوود میرباقری محسوب می  شد به اعتقاد بسیاری از اهالی هنر مردی تکرار نشدنی است که هم در دوران زندگی، هم در نحوه مرگ و هم پس از فوتش مدت ها بر سر زبان ها بود و بی تردید نام و خاطره او سال ها زنده خواهد بود.

157271360

پرواز در سکوت هفته؛ صادق صفایی

صادق صفایی که با فیلم سینمایی از «کرخه تا راین» ابراهیم حاتمی کیا شناخته شد و سال ها در عرصه تئاتر به عنوان بازیگر، کارگردان و حتی مدرس فعالیت می کرد در سن 59 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت  تا در مشهد کنار پدر و مادرش آرام بگیرد.

صفایی در آثار  مختلفی از جمله قاعده بازی سفر سرخ خوابگاه دختران و ...... جلوی دوربین رفت و در نمایش های متفاوتی از جمله باران اگر بخواهد به کارگردان آرش آبسالان روی صحنه تئاتر رفت.

روحش شاد و یادش گرامی

1122349_805