به گزارش برنا، مدتی است که در بیلبوردهای عظیم شهری که این روزها در نقاط مختلف شهر، خودنمایی می‌کنند تصویر زنی ایرانی تبار به نمایش گذاشته شده است که عزمی راسخ و در چالشی کنشگرانه، با پیام «تداوم حضور و پیدایی و پایایی زنان»، رو به دماوند دارد و چون غزال تیزپا گام در مسیر قله گذاشته است.

تصاویر زیبایی که این روزها در نقاط مختلف شهر، ضیافت چشم نوازی از خواستن و توانستن را با شعار «پیدا شو» به نمایش گذاشته اند، محصول مسئولیت اجتماعی یک برند خوشنام ایرانی به نام «مای لیدی» است که چند دهه متمادی در پیوندی استوار با بانوان این سرزمین به دنبال افزایش رفاه و منزلت اجتماعی آنان بوده است.

شرکت زرین رویا با برند معتبر مای لیدی این کمپین خلاقانه را در حالی برای مشتریان، علاقه مندان و مخاطبان مای لیدی و عموم شهروندان تهرانی و بانوان ایرانی تدارک دیده است که این روزها به واقع چشم و ذهن ما مردم خاورمیانه به این استراحت زیبایی شناسانه نیاز دارد.

کمپین شرکت زرین رویا تولید کننده محصولات بهداشتی بانوان با نشان تجاری مای لیدی در قالب این کمپین به یاری نگار سماک نژاد چهره شناخته شده و فعال ورزش‌های استقامتی و کوهنورد موفق ایرانی آمده است تا پیام روشن و امیدوار کننده ای برای بانوان مهربان سرزمین مان داشته باشد، پیامی که به آن‌ها می‌گوید: «پیدا شو» از پشت غبار عادت، غبار نامهربانی‌ها، غبار دلتنگی‌های روزمره و حتی غبار روزمرگی و تکرار بیرون بیا و پیدا شو، پیدا کن، جستجوگر باش و چشم در بلندترین قله آرزوها و خواست‌های واقعی ات، در مسیری که به تو هویت و اصالت می‌بخشد قدم بگذار؛ درست همان گونه که نگار سماک نژاد با همیاری مای لیدی برای صعود به دماوند عزیز اقدام کرده است. درست همان گونه که زنان بزرگ ایرانی مانند یوتاب و آرتمیس و آتوسا و آذرمیدخت و آناهیتا و... که در این تاریخ رنگین درخشیدند.

نگار سماک نژاد در قالب این کمپین و در چالشی خود خواسته از چهار جهت به سمت دماوند صعود می‌کند. کمپینی که مجموعه ای از نشانه‌ها و سمبل‌ها، حرف‌ها و تاویل‌های مختلف را در خود نهفته دارد. چهار گوشه دماوند. زنی در مسیری مردانه. زنی به دنبال سخت ترین اهداف، زنی که برای پیدا شدن به قله می‌رود و این کار را نه یک بار بلکه چهار بار تکرار می‌کند. اصالت عمل، ارزش تکرار و ماندگاری، اولویت برنامه ریزی، چالش زن بودن و قوای جسمانی و ده‌ها نشانه قابل تفسیر دیگر در این کمپین اندیشه ورزانه مای لیدی نهفته است که همگی پیام‌های روشنی برای بانوان سرزمین ماست. پیام‌هایی مانند: تکاپو، تلاش، پویایی، چندگانگی و چند بعدی بودن، نقش‌های متعدد داشتن، خاصیت برنامه ریزی؛ همان گونه که برای این کمپین خلاقانه برنامه ریزی یک ساله ای انجام گرفته است.

مای لیدی + پیدا شو + سماک نژاد

 

نکته دیگری که باید بدان اشاره شود این است که برند مای لیدی در این کمپین از نشان دادن لوگوی برند خود و تبلیغات مستقیم (آن چنان که رایج است) و اهداف تجاری، چشم پوشی کرده و در راستای فعالیت های حمایتی و مسئولیت مدنی خود، تعداد زیادی بیلبورد را در نقاط مختلف شهر اکران کرده است که چنین رفتاری فراتر از انتظاراتی است که معمولا از برند ها و شرکت های تجاری می رود.

هدف واقعی این کمپین «توانمند سازی زنان در راستای پیدا شدن آن ها» و حضور موثرتر در اجتماع است. توانمندی هایی که در واقع در زنان به طور بالقوه وجود دارد و فعالیت هایی از این دست، به نوعی  «یادآوری توانمندی‌های زنان ایرانی» است تا بدانند چقدر قدرتمند هستند و بر این توانایی واقف باشند و بر آن ببالند.

سنگ‌بنای کمپین «در مسیر پیدا شو» بر پایه‌ انگیزه‌بخشی به زنان ایران‌زمین برای رسیدن به خودباوری بنا شده است و در این میان، نگار سماک‌نژاد به عنوان سفیر برند مای‌لیدی نماد خوبی برای ترسیم خطوط اصلی برند و ارسال پیام‌های آن است. 

نگار، بانویی است که فعالیت در رشته‌های ورزشی استقامتی، موفقیت در حوزه تحصیل و اجتماع، حضور به عنوان یک آموزگار موفق و ایجادکننده کانون‌های فعال برای زنان علاقه مند و... ویژگی‌هایی برای وی ایجاد کرده است که به عنوان یک بانوی ایده آل از منظر جامعه ای مترقی بر شمرده شود. 

بیلبوردهای «در مسیر پیدا شو» اکنون در کنار اتوبان‌های اصلی شهر تهران برافراشته شده‌اند تا پیام کمپین را به گوش همه برسانند و مردم را به تعامل و همراهی با فعالیت‌های هدفمند آن در شبکه‌های اجتماعی دعوت کنند.

این بیلبوردها، در حقیقت، حکایتگر زنانی هستند که در تاریکی پیش از طلوع بر می‌خیزند، ریسمان محکم زندگی را در دست می‌گیرند و از من و تو «ما» می‌سازند که در کلامی دیگر «جامعه» نامیده می‌شویم.

تمام این برنامه ریزی‌ها و ریزه کاری‌های شکلی و محتوایی که به وسیله مفاهیم بصری و المان‌های متعدد یا به واژه‌ها و عبارت‌های برگزیده ابعاد مختلف پیام را منتقل می‌کنند، باعث شده است که این برنامه بسیار موفق از آب درآمده و توجه کارشناسان حوزه بازاریابی و تبلیغات را به خود جلب کرده است.

به نظر می‌رسد بتوان در پایان پیام این کمپین را به این شکل هم توصیف کرد: زنان توانا مانند ققنوسی هستند که از خاکستر ضعف‌ها و ناتوانایی‌هایی که تلاش می‌شود به آن‌ها نسبت داده شود، برمی‌آیند و با احساس اعتماد به نفس و قدرتی باور پذیر به سمت افق‌های تازه حرکت می‌کنند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کمپین می توانید به سایت مای لیدی به نشانی  https://myladypads.com/ مراجعه کرده و یا از صفحه اینستاگرام این برند به نشانی https://www.instagram.com/myladyiran/ بازدید کنید.