شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو

رونالدو راز بازگشت به یونایتد را فاش کرد

رونالدو: سر الکس فرگوسن کلید بازگشت من به یونایتد بود

«کریستیانو رونالدو» در نخستین گفت‌وگوی رسمی خود پس از بازگشت به منچستریونایتد، «سر الکس فرگوسن» سرمربی اسبق این باشگاه را «کلید اصلی» این انتقال دانست. 

به گزارش مشرق، باوجود اعلام برخی منابع مبنی بر نهایی شدن توافق انتقال رونالدو به منچسترسیتی، شیاطین سرخ روز جمعه از بازگشت مرد پرتغالی رونمایی کردند.

منابع نزدیک به شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان اعلام کرده بودند که مرد ۳۶ ساله پرتغالی توسط هم‌تیمی‌های اسبق خود نسبت به بازگشت به یونایتد و رد پیشنهاد سیتی متقاعد شده و در نتیجه این انتقال روز سه‌شنبه هفته گذشته علنی شد.

و حالا رونالدو در گفت‌وگو با تارنمای رسمی باشگاه اظهار داشت: همانطور که همه می‌دانند، از زمانی که در ۱۸ سالگی با یونایتد قرارداد بستم، سر الکس فرگوسن نقشی کلیدی داشت. زمانی که با پیراهن اسپورتینگ مقابل منچستر بازی کردیم را به یاد دارم. 

وی افزود: سر الکس فرگوسن برای من مثل پدر فوتبالیم است. او کمک زیادی به من کرد و چیزهای زیادی به من آموخت و به اعتقاد من او نقش بزرگی داشت و دلیل آن هم رابطه‌ای است که داشتیم و همواره در ارتباط بودیم؛ او انسان شگفت‌انگیزی است. از صمیم قلبم دوستش دارم و در مسیر قرار گرفتن در موقعیت فعلی و امضای قرارداد با منچستریونایتد، او نقشی کلیدی ایفا کرد. 

در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، ورزشگاه‌ها با ظرفیت کامل از هواداران استقبال خواهند کرد و رونالدو می‌گوید که برای بازی کردن مقابل هوادارانی که هنوز به واسطه دوران درخشان وی در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در اولدترافورد، نام وی را فریاد می‌زنند، هیجان‌زده است.

فوق ستاره اسبق باشگاه رئال در این باره گفت: مسلما هواداران عنصر اصلی فوتبال هستند. حالا با ورزشگاه‌هایی مملو از هوادار، چیزی را تجربه خواهیم کرد که یک سال پیش از آن محروم بودیم. هواداران نقش اصلی هستند و از بازگشت آنها خوشحالم. هواداران یونایتد خاص هستند؛ ‌این را می‌دانم و به خوبی به یاد می‌آورم.

وی ادامه داد: تعهد من این است تا هرچه در توان دارم، در زمین پیاده کنم درست مثل دفعه قبل و مثل همه زمان‌ها؛ تلاش می‌کنم تا بهترین نسخه خودم باشم و برای گلزنی، پاس گل و برنده شدن به تیم کمک کنم و امیدوارم خیلی خیلی زود آنها را دوباره ببینم.

منبع: ایرنا