شهر خبر

رابطه من و سولشائر فوق‌العاده است

رونالدو: فرگوسن در بازگشتم نقش داشت/ هواداران منچستریونایتد فوق‌العاده هستند

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی می‌گوید سرالکس فرگوسن یکی از اصلی‌ترین دلایلش برای بازگشت به منچستریونایتد بوده است.

کریستیانو رونالدو
خبرورزشی -

کریستیانو رونالدو که تابستان امسال پس از سه فصل حضور در یوونتوس با امضای قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به منچستریونایتد بازگشت، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی این باشگاه انگلیسی درباره دلیل بازگشتش به این تیم گفت: «من سابقه فوق‌العاده‌ای با این باشگاه شگفت‌انگیز دارم. در ۱۸ سالگی آنجا بودم و البته بسیار خوشحالم که بعد از ۱۲ سال به خانه بازگشتم. واقعاً خوشحالم و مشتاقانه منتظر انجام اولین بازی‌ام برای منچستریونایتد هستم.»

وی با تمجید از سرمربی پیشین و اسطوره‌ای شیاطین سرخ اظهار داشت: «زمانی که من در ۱۸ سالگی با منچستریونایتد قرارداد امضا کردم، سرالکس فرگوسن نقشی کلیدی در پیوستن من به این تیم داشت. آن روز را به خاطر دارم که با پیراهن اسپورتینگ لیسبون مقابل منچستریونایتد بازی کردم. سرالکس در فوتبال برای من همانند یک پدر است. او کمک زیادی به من کرد و چیزهای زیادی به من آموخت. او نقش بزرگی در تصمیمم برای بازگشت به من‌یونایتد داشت و این به خاطر رابطه‌ای است که ما با هم داشتیم.»

فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ ادامه داد: «من و سرالکس در این سال‌ها همیشه با هم در ارتباط بوده‌ایم و باید بگویم او انسان فوق‌العاده‌ای است. واقعاً فرگوسن را دوست دارم و او نقش بسزایی در جایگاهی که من در آن هستم و امضای قرارداد با منچستریونایتد، داشت. بازگشت به منچستریونایتد بهترین تصمیمی بود که گرفتم و این فصلی جدید از دوران حرفه‌ای‌ام است.»

مهاجم پیشین رئال مادرید یوونتوس تصریح کرد: «خیلی خوشحالم و می‌خواهم دوباره تاریخ‌سازی کرده و سعی کنم به منچستریونایتد برای کسب نتایج فوق‌العاده و کسب جام‌های درجه یک کمک کنم. پیش از اینکه تصمیم به بازگشت به منچستریونایتد بگیرم، با سولشائر رو در رو صحبت کردم تا ببینم اوله از من چه انتظاراتی دارد. من دو یا سه سال کنار او در منچستریونایتد بازی کردم و رابطه خوبی با هم داریم، اما حالا دو رابطه متفاوت داریم، او سرمربی است و من بازیکن.»

رونالدوی ۳۶ ساله گفت: «رابطه من و سولشائر فوق‌العاده است. برای کمک به منچستریونایتد برای کسب نتایج مطلوب آنجا خواهم بود و سولشائر می‌تواند روی من حساب باز کند. برای هر چیزی آماده هستم. هواداران کلید فوتبال هستند و حالا با وجود ورزشگاه‌هایی مملو از تماشاگر، چیزی متفاوت از یک سال پیش که ورزشگاه‌ها خالی بودند را تجربه می‌کنیم. خوشحالم که آنها به ورزشگاه بازگشته‌اند.»

کریس تأکید کرد: «هواداران منچستریونایتد خاص هستند و این را می‌دانم و به خوبی به یاد دارم. می‌دانم که آنها شعار مخصوص به من را هنوز هم می‌خوانند و این باعث می‌شود خوشحال‌تر شوم و با تعهد بیشتری در زمین بازی کنم. مثل همیشه سعی می‌کنم بهترین بازی‌ام را در زمین انجام دهم و به تیم با گلزنی‌ها، دادن پاس‌ و کسب پیروزی‌ها کمک کنم. امیدوارم هواداران منچستریونایتد را هرچه زودتر ببینم.»