شهر خبر

آقای گل لیگ یک در گفت‌وگو با مهر؛

هدفم آقای گلی در لیگ برتر است/ دیدگاه ذوب آهن تغییر کرده

هدفم آقای گلی در لیگ برتر است/ دیدگاه ذوب آهن تغییر کرده

اصفهان- مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هدف من در ذوب آهن مثل سال گذشته آقای گلی است و امیدوارم با رسیدن به آقای گلی به تیم ملی بروم.

عارف رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت خود در باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: قسمت شد که به ذوب آهن بیایم و این فضا را تجربه کنم و با باشگاه ذوب آهن کار کنیم و دیروز نیز اولین روز تمرینی خود را در این باشگاه تجربه کردیم.

وی افزود: امیدوارم رفته به رفته با شرایط ذوب آهن بیشتر آشنا شوم و بتوانم در این تیم راه بیفتم، هدف من در ذوب آهن مثل سال گذشته آقای گلی است و امیدوارم با رسیدن به آقای گلی به تیم ملی بروم و بعد از آن نیز هدف دارم به بازی در اروپا برسم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص وضعیت تهاجمی ذوب آهن در لیگ بیست و یکم تصریح کرد: قطعاً امسال برای ذوب آهن با سال‌های دیگر خیلی فرق کرده است و دیدگاه مدیران این مجموعه تغییر کرده است و مهدی تارتار نیز نسبت به بازیکنان شناخت خوبی دارد.

ذوب آهن فصل متفاوتی می‌خواهد

وی ادامه داد: با خریدهای آقای تارتار و ذوب اهن مشخص است این تیم رتبه‌ای که در فصل بیست و یکم می‌خواهد به دست بیاورد با یکی دو سال گذشته فرق می‌کند و آنها می‌خواهند یک فصل متفاوت را با فصول گذشته برای ذوب آهن رقم بزنند و این تیم دوباره به قدرت برگردد.

رستمی با اشاره به پیشینه درخشان تارتار در فوتبال ایران اضافه کرد: اولین سال است که با آقای تارتار کار می‌کنم، رزومه او در فوتبال ایران مشخص است، تیم‌های او همیشه بالای جدول بودند و هر جا بوده موفق بوده، او سبک بازی خاصی دارد و امیدوارم در ذوب آهن نیز موفق باشد.

وی ابراز داشت: حتماً ذوب آهن روزهای خوبی را سپری می‌کند مدیریت و مجموعه به طور جدی پای کار آمدند و شرایط با سال‌های گذشته فرق می‌کند، ما نیز در همین راستا تلاش می‌کنیم.