شهر خبر

نجاتی: خاطره تلخ المپیک را از ذهن مردم پاک می‌کنم/ در مورد وزنم تصمیم قطعی نگرفتم


نجاتی: خاطره تلخ المپیک را از ذهن مردم پاک می‌کنم/ در مورد وزنم تصمیم قطعی نگرفتم

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک تاکید می‌کند که قصد جبران المپیک و پاک کردن خاطره تلخ شکستش در توکیو را از ذهن مردم دارد.

علیرضا نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم که از روز 8 شهریور بار دیگر به اردوی تیم ملی برگشت، در مورد حضورش در تورنمنت صربستان اظهار داشت: بعد از چند روز مرخصی که به خاطر مشکل شخصی با اجازه کادرفنی به خانه رفته بودم، به اردو برگشتم و قرار است در وزن 67 کیلوگرم در صربستان کشتی بگیرم.

وی تاکید کرد که برای اولین بار است که می‌خواهد در این وزن کشتی بگیرد و ادامه داد: امروز که خودم را کشیدم، 64.5 کیلو بودم، خودم خواستم در این تورنمنت بین‌المللی در 67 کیلو کشتی بگیرم. خواستم خودم را در این وزن المپیکی محک بزنم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در سال 2019 در خصوص اینکه آیا کارش را می‌خواهد در این وزن ادامه دهد، گفت: نه، هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. فعلا قرار است در این وزن محک بخورم و بعد برای امیدهای جهان به وزن پایین‌تر می‌آیم. 

نجاتی در مورد شرایط روحی‌اش بعد از ناکامی در المپیک تصریح کرد: خداراشکر خوبم. سعی می‌کنم گذشته را جبران کنم و بتوانم خاطره تلخ شکست در المپیک را از ذهن مردم پاک کنم.

 

انتهای پیام/