شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#AFC#جام جهانی#بابت

هشدار AFC به تیم‌های مرحله پایانی انتخابی جام جهانی بابت جرایم و محرومیت‌ها/ تشکیل سامانه‌ای برای گزارش تخلفات


هشدار AFC به تیم‌های مرحله پایانی انتخابی جام جهانی بابت جرایم و محرومیت‌ها/ تشکیل سامانه‌ای برای گزارش تخلفات

یک نشریه عربستانی از تصمیم AFC برای ایجاد یک سامانه برای ۱۲ فدراسیون حاضر در دور پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برای گزارش تخلفات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از «الاقتصادیه»، کنفدراسیون فوتبال آسیا به همه فدراسیون‌هایی که تیم ملی آنها در دور پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر حضور دارند، اعلام کرد که جرایم مالی ارکان قضایی این کنفدراسیون به دلار خواهد بود و باید با همین ارز پرداخت شود. AFC همچنین تأکید کرد که فدراسیون‌ها مسئول پرداخت جرایم مربوط به همه افراد حاضر در لیست تیم خود هستند و هیچ تصمیمی قابل تجدید نظر نیست.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین به فدراسیون‌ها اعلام کرد هر عضو تیم که با تصمیم داور اخراج شود، تا پایان دوره محرومیت خود نمی‌تواند وارد رختکن یا نشست خبری شود و با افراد حاضر در لیست نمی‌تواند ارتباطی برقرار کند. در صورت نقض این قانون ممکن است مجازات او دوبرابر شود.

AFC همچنین علاوه بر ایجاد ایمیلی ویژه، اپلیکیشن‌هایی طراحی کرده و آن را در اختیار فدراسیون‌ها قرار داده تا آنها تخلفات و فسادهای تأثیرگذار بر مسابقات شامل شرط‌بندی یا دستکاری در نتیجه بازی‌ها را گزارش کنند. AFC تأکید کرده به‌صورت قاطع با این تخلفات برخورد خواهد کرد و کمیته‌ای مخفی توسط رئیس کنفدراسیون برای دریافت این اطلاعات و تصمیم‌گیری درخصوص آنها تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر، از ساعت 20:30 فردا (پنجشنبه) میزبان سوریه خواهد بود.

انتهای پیام/