شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

امباپه قدردان رئال مادرید با وجود شکست خوردن پروژه رفتنش به برنابئو


امباپه قدردان رئال مادرید با وجود شکست خوردن پروژه رفتنش به برنابئو

باشگاه رئال مادرید تلاش کرد تا ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌‌ژرمن را به خدمت بگیرد، اما تلاشش بی‌نتیجه بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید در مقطع پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی سه پیشنهاد به پاری‌سن‌ژرمن برای جذب کیلیان امباپه داد که هر سه بار با پاسخ منفی پاریسی‌ها روبه‌رو شد. در اولین تلاش رئالی‌ها پیشنهادی 160 میلیون یورویی، در دومین تلاش رئالی‌ها پیشنهادی 170 میلیون یورویی بعلاوه 10 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده و در آخرین تلاش که در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات بود، آنها پیشنهادی 200 میلیون یورویی به PSG دادند.

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اما رویکردی متفاوت دارند و معتقدند که با حفظ امباپه 22 ساله در سال پایانی قراردادش فرصت کافی برای متقاعد کردن او برای ماندن در جمع پاریسی‌ها را خواهند داشت. با این وجود نشریه «پاریزین» فرانسه خبر داده که کیلیان در تازه‌ترین مورد پیشنهاد تمدید دو ساله قراردادش با دستمزد خالص 45 میلیون یورو را رد کرده است.

برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» اسپانیا هم گزارش داد؛ امباپه که رؤیای بازی در رئال مادرید را دارد، قدردان رئال مادرید است که در این تابستان تمام تلاشش را برای به خدمت گرفتن او از پاری‌سن‌ژرمن به کار گرفت. طبق این گزارش؛ او از اینکه پاری‌سن‌ژرمن به این پیشنهادها پاسخ منفی داده، ناراحت است، اما به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارد.

نشریه «اکیپ» فرانسه هم خبر داد؛ رابطه کیلیان امباپه با ناصر الخلیفی (رئیس PSG) و لئوناردو (مدیر ورزشی تیم) در پی منتفی شدن انتقال او به رئال مادرید سرد شده است. شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» هم خبر داد؛ رئال مادرید در ماه ژانویه پیش‌قراردادی با این ستاره فرانسوی امضا خواهد کرد و تابستان آینده او را به عنوان بازیکن آزاد به سانتیاگو برنابئو خواهد برد.

انتهای پیام/