دست رد امباپه به پیشنهاد ویژه پاری سن ژرمن| امباپه به رئال مادرید می رود؟

 تلاش باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای راضی کردن کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی‌اش جهت تمدید قرارداد با وجود ارائه پیشنهادی خارق‌العاده باز هم بی‌نتیجه ماند.

طبق گزارش نشریه پاریسن فرانسه؛ میلیونرهای پاریس که تا کنون سه پیشنهاد از رئال مادرید برای فروش امباپه دریافت کرده و به آنها هیچ پاسخی نداده‌اند؛ به بازیکن جوان خود قرارداد دو ساله‌ای جدید با حقوق خالص 45 میلیون یورو در سال پیشنهاد کرده‌اند که امباپه آن را هم رد کرده است.

این رقم حتی بیشتر از حقوقی است که لیونل مسی و نیمار از پاریسی‌ها دریافت می‌کنند. به نظر می‌رسد که امباپه عزم خود را برای بازی در رئال مادرید جزم کرده، هر چند باشگاه فرانسوی حاضر نیست او را در آخرین فصل از قراردادش آزاد بگذارد.

دست رد امباپه به پیشنهاد ویژه پاری سن ژرمن| امباپه به رئال مادرید می رود؟

امباپه در رئال مادرید؟

در ساعات اخیر دوباره نشریات اسپانیایی خبر از آغار مذاکررات بین دو باشگاه پاری سن ژرمن و رئال مادرید برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه و حتی امکان پرداخت رقم هنگفت 200 میلیون یورویی از سوی باشگاه اسپانیایی برای خرید این بازیکن داده بودند. اخباری در مورد احتمال حضور وینیسیوس جونیور در این معامله و نهایی شدن این انتقال مطرح شده بود، اما به نظر می رسد این انتقال در تابستان امسال نهایی نخواهد شد.

در حالی که چیزی حدود 24 ساعت تا پایان بازار تابستانی باقی مانده، رادیو مونته کارلو مدعی شد رئال مادرید از جذب کیلیان امباپه منصرف شده و این موضوع را به سران باشگاه پاری سن ژرمن نیز اطلاع داده است. گرچه فقط یک سال از قرارداد این بازیکن با باشگاه فرانسوی باقی مانده بود، اما رئال مادرید حتی حاضر به پرداخت 180 میلیون یورو نیز شد که باز هم مورد قبول پاری سن ژرمن قرار نگرفت.

فقط یک سال از قرارداد کیلیان امباپه با پاریس باقی مانده و باید دید آیا این بازیکن قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید می کند و یا در تابستان سال بعد به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد. به هر حال به نظر می رسد این انتقال حداقل در این تابستان منتفی شده باشد.