شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آبان ماه#کشتی#مسابقات جهانی

ادامه کار کشتی امیدها با اکبرنژاد و علیزاده؛ فعلا بدون اردو و برنامه ی مجزا


ادامه کار کشتی امیدها با اکبرنژاد و علیزاده؛ فعلا بدون اردو و برنامه ی مجزا

تیم‌های ملی کشتی امید ایران که آبان ماه مسابقات جهانی را در پیش دارند، کار خود را با تقی اکبرنژاد و فرشاد علیزاده دنبال خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سال گذشته مسابقات امیدها نه در سطح قاره‌ای و نه جهانی برگزار نشد، مثل سایر مسابقاتی که هر سال زیر نظر اتحادیه جهانی به انجام می‌رسید و سال گذشته یکی پس از دیگری به خاطر شیوع کرونا لغو شد.

امسال هرچند رقابت‌های قهرمانی امیدهای آسیا برگزار نشد، اما اتحادیه جهانی همانطور که مسابقات نوجوانان و جوانان جهان را در مجارستان و روسیه برگزار کرد، تصمیم دارد امیدهای جهان را نیز دهه دوم آبان ماه در صربستان برگزار کند.

اینطور که پیداست فدراسیون کشتی سرمربی جدیدی برای هیچ کدام از دو رده انتخاب نکرده و قرار است کار با تقی اکبرنژاد و فرشاد علیزاده در دو تیم ملی آزاد و فرنگی امید پیگیری شود.

با توجه به شرایط حاد کرونا در کشور، بعید به نظر می‌رسد مسابقه انتخابی در این رده برگزار شود و با در پیش بودن مسابقات جهانی 2021 بزرگسالان در نروژ، تقریبا تمام کشتی گیرانی که شرایط حضور در رده سنی امید را دارند در اردوی تیم های ملی بزرگسالان حضور دارند و تمرینات‌شان را زیر نظر پژمان درستکار و محمد بنا پیگیری می‌کنند.

به این ترتیب بعد از اعزام بزرگسالان به اسلو، شاید یک تا دو مرحله اردو به صورت مجزا برای امیدها برگزار شود.



انتهای پیام/