شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#فضای مجازی

واکنش معاون برنامه ریزی سایپا به انتشار تصاویر دپوی وانت

معاون برنامه‌ریزی سایپا گفت: وانت ۱۵۱ هیچ تعهد معوقی ندارند و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مربوط به گذشته است.

سایپا

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسعود پروین در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما افزود: به تازگی تصاویری از نگهداری نامناسب تعدادی وانت ۱۵۱ در پارکینگ یکی از سایت‌های تولیدی گروه صنعتی سایپا واقع در ساوه منتشر شده، که مربوط به الان نیست.

وی با تاکید به اینکه با مقایسه عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی و عکس‌های امروز پارکینگ بن رو، به سادگی می‌توان فهمید که عکس‌های منتشر شده قدیمی است، گفت: شرایط زمینی عکس‌های امروز پارکینگ بن رو، با عکس زمین منتشر شده در فضای مجازی، اصلا قابل مقایسه نیست.

معاون برنامه‌ریزی سایپا افزود: وانت ۱۵۱، یک خودوری مناسب حمل و نقل درون شهری است و درحال حاضر وضعیت تولید و عرضه این خودرو به گونه‌ای است که شرکت سایپا هیچگونه تعهد معوقی به مشتریان این خودرو ندارد.

وی اضافه کرد: مشتریان مطمئن باشند بازرسان کیفی شرکت سایپا به همه مراحل تولید، تجاری سازی و تحویل خودرو بازرسان کیفی شرکت سایپا نظارت دارند و با اطمینان کامل از لحاظ رعایت مسائل کیفی خودرو را تحویل مشتریان می‌دهند.

پروین در ادامه با اشاره به اینکه برخی مواقع از تعداد زیادی خودروهای تولیدی شرکت سایپا، تصاویری در فضای مجازی منتشر می‌شود که طبیعی است، گفت: خودروسازی که روزانه ۲ هزار خودرو تولید می‌کند، طبیعی است همیشه تعدای خودرو برای مراحل تخصیص و پلاک گذاری نگهداری کند و با نظارت کامل به مشتریان تحویل دهد.

واکنش معاون برنامه ریزی سایپا به انتشار تصاویر دپوی وانتواکنش معاون برنامه ریزی سایپا به انتشار تصاویر دپوی وانتواکنش معاون برنامه ریزی سایپا به انتشار تصاویر دپوی وانت