به گزارش برنا،  دکتر سید حمید سجادی در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی فوتبال گفت: با حضور جمعی از ورزشکاران در هنگام بازی ایران و عراق در مرحله اول مقدماتی جام جهانی فوتبال در معیت آیت الله رئیسی بودیم که آن جلسه با برد ملی پوشان هم همراه شد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : اکنون هم در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی فوتبال ، تیم ملی در ماه های شهریور، مهر و آبان هر ماه دو بازی خواهد داشت و با دو ماه فاصله سپس در ماه های بهمن، اسفند و فروردین هم بازی های خود را برگزار خواهد کرد که در همین راستا و با هدف خستگی کمتر و حفظ شان تیم ملی ، پرواز اختصاصی در نظر گرفته شده است که خدا را شکر به سمت حرفه ای شدن می رویم.

دکتر سید حمید سجادی تاکید کرد: هم و غم ما این است که تیم ملی فوتبال برای این رقابتها آماده شود و آمادگی خود را حفظ کند و تمام شرایط را ان شالله بسیج کنیم تا در خدمت تیم ملی با هدف صعود به جام جهانی باشند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: منتظر بازی های تیم ملی فوتبال و شنیدن خبر نهایی صعود به جام جهانی هستیم تا امید آفرینی و عزت مجددی برای ورزش کشورمان رقم بزنیم و امید روز صعود باقی می مانیم و امید و آرزوی من هم برای این تیم صعود به جام جهانی است و بر خود وظیفه می دانم تمام تلاش خود را بکار بگیرم و در خدمت مجموعه فوتبال بیش از پیش باشم تا این صعود محقق شود.