به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد جلینی، سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت : در پی دریافت گزارشی مبنی بر آتش زدن خودروهای شهروندان در شهرک بروجردی واقع در بزرگراه "بعثت"، پرونده ای در این باره تشکیل و موضوع تحت بررسی تیم عملیات کلانتری 158 کیانشهر قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی موضوع و استفاده از دوربین های مدار بسته مشخص شد که فردی اقدام به آتش زدن خودروهای ساکنان این شهرک کرده و از محل متواری شده است.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه این اقدام متهم در چندین مرحله انجام شده و در روزهای مختلفی اقدام به آتش زدن خودروها کرده است، تصریح کرد: با شناسایی متهم، پس از هماهنگی های قضادی  وی در مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات انجام شده بر روی این پرونده مشخص شد که یکی از بستگان متهم ساکن شهرک مذکور بوده و وی به دلیل وجود اختلافات شخصی و خانوادگی اقدام به تلافی از اقوام خود کرده تا به نوعی این افراد را دچار مشکل کند.

این مقام انتظامی  با بیان اینکه متهم 6 شاکی دارد، افزود: با توجه به رفتارهایی که متهم از خود نشان داد، با نظر مقام قضائی تحت معالجه قرار گرفت و پزشکان اعلام کردند که وی دچار اختلالات روانی است و باید تحت مداوا قرار بگیرد، از این رو متهم در بیمارستان روان پزشکی تحت نظر و بستری است.