به گزارش برنا، در راستای توسعه همکاری های متقابل در همه زمینه های ورزشی، فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی مشترک با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های دو فدراسیون ترای‌اتلون و اسکی تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون به امضا رسید.

ظهر امروز گودرزی رئیس فدراسیون ترای‌اتلون همراه با حمیدی دبیر فدراسیون پذیرای عباس نظریان مادوانی رئیس فدراسیون اسکی کشور و بهرام ساوه شمشکی دبیر این فدراسیون بودند. در این دیدار طرفین در خصوص ایجاد راهکارهای توسعه همکاری دو جانبه در ابعاد مختلف ورزشی، آموزشی، فنی و فرهنگی به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند و در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری های مشترک به امضای روسای دو فدراسیون رسید.

بر اساس این گزارش همکاری، حمایت و ایجاد بستر مناسب در خصوص راه اندازی رشته وینتر ترای‌اتلون از زیر شاخه های رشته ترای‌اتلون در سطح کشور، مهم ترین مورد توافق شده طرفین در این تفاهم نامه است.

همکاری های فیمابین در مورد آموزش مربیان، مدرسان و کارشناسان ورزشی هر دو طرف، ارتقا دانش اسکی مربیان و ورزشکاران ترای‌اتلون کشور، مشارکت و همکاری در زمینه تجهیز و راه اندازی فضای مناسب وینتر ترای‌اتلون و تامین نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری بخش ورزش حرفه ای و قهرمانی از دیگر موارد ذکر شده در این تفاهم نامه می باشد.