شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استانی

تا پایان شهریورماه صورت می‌پذیرد؛

برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی در حال برگزاری بوده و پایان شهریور ۱۴۰۰ پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا پایان شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.

شرکت‌کنندگان در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران براساس جدول زمان‌بندی اعلام شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و به‌صورت حضوری (در برخی استان‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانسی) و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۵ جز، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، اذان و همسرایی و همخوانی قرآن کریم به رقابت می‌پردازند؛ خواهران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در دو رشته اذان و همسرایی و همخوانی قرآن کریم به رقابت نمی‌پردازند.

براساس این گزارش، داوری در دو رشته دعاخوانی و همسرایی و همخوانی قرآن کریم پس از ضبط آثار در استان‌ها، به‌صورت متمرکز در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام خواهد شد.

استفاده از داوران «طرح ساماندهی داوران قرآن کریم» در مرحله شهرستانی و استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات است.