شهر خبر

ناظم‌الشریعه: بازی با بلاروس آخرین فرصت محک خوردن بازیکنان ماست/ باید مراقب باشیم مصدوم ندهیم


ناظم‌الشریعه: بازی با بلاروس آخرین فرصت محک خوردن بازیکنان ماست/ باید مراقب باشیم مصدوم ندهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که کادر فنی این تیم باید از بازیکنان مراقبت کنند تا آنها دچار مصدومیت نشوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار دوستانه برابر بلاروس گفت: تیم بلاروس قابل احترام است. فارغ از نتیجه‌ای که به دست آمد، باید بگویم بچه‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. آنها باانگیزه هستند و خیلی خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: از آنها تشکر می‌کنم که برنامه های کادر فنی را در زمین بازی به‌خوبی به نمایش گذاشتند. در بازی‌های دوستانه فارغ از کسب نتیجه، بیشتر به دنبال این هستیم که هماهنگ شویم، بازیکنان تجربه کسب کنند و کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببرد. دیگر زمان نداریم و تا بازی‌های لیتوانی فرصت کمی باقی مانده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: سعی کردیم از تمام بازیکنان در این دیدار دوستانه استفاده کنیم. ضمن اینکه باید مراقب باشیم که مصدوم نشویم. در واقع دیدار دوستانه برابر بلاروس، آخرین لحظه و مهلت محک خوردن بازیکنان است و باید بهترین بهره را از این شرایط ببریم. این پیروزی تقدیم به مردم عزیز کشورم باشد. امیدوارم بردها همچنان ادامه‌دار بوده و بهترین نتایج را در مسابقات مهم پیش رو کسب کنیم.

انتهای پیام/