شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جدید#مجیدی#فرهاد مجیدی

انقلاب بزرگ فرهاد مجیدی در استقلال برای فصل جدید

استقلال فعلا با 16 تغییر در نقل و انتقالات

استقلال

استقلال با از دست دادن نفراتی چون فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و مهدی قایدی و جذب نفرات زیادی چون امین قاسمی نژاد و زبیر نیک نفس در کل ۱۶ تغییر را در نقل و انتقالات تابستان ۱۴۰۰ تاکنون به ثبت رسانده است که نشان می دهد فرهاد مجیدی انقلاب بزرگی را در ترکیب تیمش برای فصل بعد در نظر گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال و ذوب آهن با ۱۶ تغییر در مسابقات لیگ امسال و در فصل نقل و انتقالات، حسابی پوسته انداخته اند.

لیگ فوتبال ایران به جز مسابقاتش، در دوران فصل نقل و انتقالات هم حساس می شود، بیشترین حرف و حدیث متعلق به تیم هایی است که بیشترین تغییرات را در خود دارند.

تیم فوتبال استقلال تهران تا اینجای کار و در فصل نقل و انتقالات، ۸ بازیکن جدید گرفته و ۸ بازیکن خود را هم به طور قطعی از دست داده است.

استقلال تهران مردانی مثل مهدی قائدی، مسعودریگی، شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، امیر ارسلان مطهری (البته ممکن است او قراردادش را تمدید کند اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است)، محمد نادری، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی (باشگاه استقلال اعلام کرد فرهاد مجیدی او را نمی خواهد ولی ممکن است شرایط هم تغییر کند) را از دست داده است و به جای آنها هشت بازیکن را به خدمات گرفته است.

امیر حسین حسین زاده، امین قاسمی نژاد، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، ابوالفضل جلالی (او اعلام کرده به زودی استقلال می شود)، عارف آقاسی، علیرضا رضایی و محمدرضا آزادی نام های تازه تیم فوتبال استقلال هستند.

با این خانه تکانی گسترده به نظر می رسد که فرهاد مجیدی انقلاب بزرگی را در ترکیب تیمش برای فصل بعد در نظر گرفته است.