شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبالیست

آقای فوتبالیست خائن از نامزدش وسط مسابقه کتک خورد + عکس

تصاویری از لو رفتن خیانت یک فوتبالیست منتشر شد که نامزدش پس از فهمیدن وارد زمین فوتبال می شود و شروع به کتک کاری با او می کند.

آقای فوتبالیست خائن از نامزدش وسط مسابقه کتک خورد + عکس

به گزارش منیبان؛ دختری پس از اینکه متوجه می شود نامزدش قبلا ازدواج کرده است به زمین فوتبال رفت و در مقابل هم تیمی هایش درست وسط مسابقه کار او را تلافی کرد. در تصاویری که صبح امروز در وب سایتهای خارجی منتشر شد درگیری دختر و پسری دیده می شود که در جریان این درگیری مردجوان که عضو یکی از تیم های فوتبال مشهور شهرش نیز هست بدون واکنش در مقابل عصبانیت و ضرب و شتم نامزدش مانده ؛ علت این عصبانیت از سوی دختر جوان و سکوت از طرف مردجوان را در این بخش خواهید خواند.

دختر که بسیار عصبانی است، به طرف نامزدش حرکت میکند اما مرد جوان خجالت زده برای اینکه از او دور شود به سمت دیگری راه میرود. داور که گیج شده، سوت میزند و صدای بازیکنان شنیده می شود که از آن دور از دختر می خواهند که زمین را ترک کنند اما او همچنان بی توجه به فریادها به سمت نامزدش رفته و بلافاصله به صورت او سیلی زده و فریاد میزند:" تو قبلا ازدواج کردی و باز به فکر فریب دادن دختران ساده لوحی مثل من هستی؟"

دختر در اطراف زمین به دنبال مرد میرود و به او سیلی میزد و مرد هم جوابی نمی دهد، این دختر فریب خورده درحالیکه از شدت ناراحتی فریاد میزد مکررا به صورت نامزدش سیلی میزند و سعی در شنیدن پاسخی از سوی او دارد اما از قرار معلوم آقای فوتبالیست از شدت خجالت زدگی اش به دلیل فاش شدن خیانت او در مقابل هم تیمی ها و تماشاگران مسابقه قادر به هیچ عکس العملی نیست . ظاهرا این مرد ازدواجش را از نامزدش پنهان و دخترک را به معشوقه ای مخفی تبدیل کرده بود.

در نهایت مرد جوان بدون هیچ پاسخی و در سکوت کامل سعی در فرار از دست نامزد عصبانی اش دارد و به سمت پشت نرده های استادیوم می دود .