شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه

تک تیرانداز مجروح اسرائیلی در مرز غزه پس از گذشت یک هفته کشته شد


تک تیرانداز مجروح اسرائیلی در مرز غزه پس از گذشت یک هفته کشته شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هلاکت نظامی این رژیم پس از گذشت بیش از یک هفته از سانسور رسانه‌ای درباره وضعیت جسمی وی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم٬ رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که "بارئیل شموئیلی" تک‌تیرانداز اسرائیلی که 9 روز پیش در درگیری‌های مرزی غزه به ضرب گلوله جوانی فلسطینی زخمی شده و در کما بسر می برد٬ به هلاکت رسیده است.

این نظامی صهیونیستی هفته پیش توسط یک جوان فلسطینی از شکاف دیوار حائل در مرز غزه از ناحیه سر هدف قرار گرفت  و پس از گذشت بیش از یک هفته در بیمارستانی در فلسطین اشغالی به هلاکت رسید. 

تک تیرانداز اسرائیلی چگونه هدف قرار گرفت؟

روز شنبه، 22 اوت 2021 (31 مرداد 1400) گروه‌های فلسطینی از مردم نوار غزه خواستند تا در راستای اعلام همبستگی با مسجدالاقصی در سالروز به آتش کشیدن مسجدالاقصی در سال 1969 به منظور برگزاری راهپیمایی در نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی حضور یابند.

با این فراخوان صدها فلسطینی همچون جمعه‌های گذشته در نوار مرزی غزه حاضر شده، اقدام به برگزاری راهپیمایی در این منطقه کردند.

در این راهپیمایی یک جوان فلسطینی با نزدیک شدن به دیوار فلزی نوار مرزی که از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به منظور ایجاد مصونیت برای سربازان ارتش این رژیم ایجاد شده، اقدام به شلیک با یک کلت کمری به سمت منفذ تیراندازی تعبیه شده روی دیوار کرد.

بلندی دیوار به اندازه‌ای بود که جوان فلسطینی امکان دیدن هدف خود را نداشت و تنها با بلند کردن دست خود به سمت منفذ روی دیوار، شلیکی بی هدفی را به سمت نظامی اسرائیلی انجام داد.

نتیجه شلیک شجاعانه جوان فلسطینی، اصابت گلوله کلت کمری در فاصله‌ای کمتر از دو متر به نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بود. در این شلیک «بارئیل حدریا شموئیلی»  که به عنوان تک تیرانداز پشت دیوار فلزی کمین کرده بود٬ به شدت زخمی شده و به به بیمارستان «سوروکا» انتقال یافت.

انتهای پیام/