شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

اصغر طالب نسب در گفت‌وگو با خبرورزشی:

استقلال جای هر بازیکنی نیست/ در مورد قاسمی نژاد اشتباه فکر می‌کنند/ مهره‌های کلیدی استقلال رفتند!

پیشکسوت استقلال گفت: وقتی استقلال بازیکنش را کنار می‌گذارد قطعاً بر اساس بیلان کاری او بوده و به همین ترتیب وقتی بازیکن جذب می کند قطعاً بر اساس بیلان کاری آن بازیکن بوده که امیدواریم اینگونه بوده باشد.

استقلال جای هر بازیکنی نیست/ در مورد قاسمی نژاد اشتباه فکر می‌کنند/ مهره‌های کلیدی استقلال رفتند!
خبرورزشی -

جدایی مسعود ریگی از جمع شاگردان فرهاد مجیدی همچنان موضوع مورد بحث خیلی از پیشکسوتان و هواداران باشگاه استقلال است. اصغر طالب نسب در گفت و گو با خبر ورزشی درباره شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات و مسابقه پیش رو با الهلال عربستان حرف زد.

از نقل و انتقالات استقلال خبر دارید؟

بله. استقلال یا هر تیمی وقتی بازیکنی را رد می‌کند بر اساس بیلان کاری همان بازیکن بوده و وقتی می خواهد بازیکن تازه‌ای را جذب کند بر اساس بیلان کاری آن بازیکن یار می‌گیرد. فرشید اسماعیلی فصل قبل جزو خوب‌های استقلال بود. مسعود ریگی یا ارسلان‌ مطهری هم جزو بازیکنان خوب استقلال بودند که حالا جزو نفرات جدا شده به حساب می‌آیند اما باید دید استقلال می‌خواهد با چه نفراتی جای اینها را پر کند.

چطور؟

استقلال و پرسپولیس جای هر بازیکنی نیست. این دو تیم نمی‌توانند بازیکنانی را جذب کنند که از پس فشار مسابقات و حواشی این دو تیم بربیایند. کسانی به این دو تیم می‌آیند که توان بالایی از این نظر داشته باشند.

امین قاسمی‌نژاد تا چه اندازه می‌تواند فضای میانی تیم استقلال را تقویت کند؟

اولا باید بگوییم این اشتباه است که خیلی‌ها فکر می‌کنند امین قاسمی نژاد در پست علی کریمی بازی می‌کند. در استقلال فصل گذشته مسعود ریگی جای علی کریمی را پر کرده بود و انصافاً هم خوب کار کرد. اما حالا با رفتن قائدی و دیاباته و آمدن امین قاسمی نژاد کنار دیگر فورواردهایی که به استقلال آمده اند قاعدتاً باید سبک بازی این تیم دچار تغییرات زیادی بشود. باید دید سرمربی تیم چه برنامه‌ای برای این بازیکن در تفکرات این فصل دارد.

شما فکر می‌کنید برخی بازیکنان جدا شده از استقلال به خاطر مسائل فنی جدا نشده اند؟

اینکه بازیکنان بر چه اساسی جذب شده اند و یا از استقلال جدا می شوند را من نمی دانم ولی من فکر می‌کنم مربی تیم مهمترین فرصت خود برای تقویت تیمش را قطعاً به راحتی از دست نمی‌دهد. چون هر اتفاقی در پایان فصل رخ دهد سود و زیانش متوجه سرمربی تیم است. قطعاً مربی دوست‌ ندارد تیمی داشته باشد که نتواند از پس رقبایش بربیاید. امیدواریم همه چیز به سود استقلال تمام شود و این تیم بتواند جایگاه اصلی اش را پس بگیرد چون می بینم که هواداران در سطح جامعه تا چه حد بابت نتایج این تیم ناراحت هستند.

بازی با الهلال را چطور پیش بینی می‌کنید؟ با این وضعیت تمرینی استقلال می‌تواند الهلال را شکست بدهد؟

نظر من درباره بازی با الهلال مثبت است. یعنی فکر می کنم با توجه به نفراتی که استقلال جذب کرده شرایط امیدوار کننده است که بتواند مقابل الهلال نتیجه بگیرد. اگر استقلال الهلال را شکست بدهد می‌تواند یک استارت خیلی خوب و با روحیه برای فصل جدید بزند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.