شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#قدیمی

ریزش ساختمان قدیمی در تهران قربانی گرفت

آتش‌نشانان در مدت ۴ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که در یک منزل دوطبقه و قدیمی که در حال تخریب بوده حادثه رخ داده است.

ریزش ساختمان قدیمی در تهران قربانی گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه ریزش آوار یک ساختمان قدیمی و جان‌باختن یک کارگر را در در یک منزل قدیمی تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی در خیابان پیروزی، سه‌راه سلیمانیه، خیابان دریاباری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان در مدت ۴ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که در یک منزل دوطبقه و قدیمی که در حال تخریب بوده حادثه رخ داده است. طی این حادثه به یکباره بخش زیادی از دیواره‌ها و سقف‌ها تخریب شده بود و اطلاعات اولیه مبنی بر آن بود که فرد یا افرادی زیر آوار گرفتار هستند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را انجام دادند و با حضور عوامل شهرداری، انتظامی و همکاران هلال احمر بررسی‌های لازم انجام شد. عملیات ضمن ایمن‌سازی لازم انجام شد و پس از مدتی تلاش یک کارگر حدودا ٢۵ ساله با تابعیت افغان از زیر مقدار زیادی خاک خارج شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: با تحویل وی به عوامل اورژانس مشخص شد که متاسفانه این فرد جان خود را از دست داده است.

ملکی گفت: جست‌وجوی‌های تکمیلی ادامه پیدا کرد و آتش‌نشانان با اطمینان حاصل کردن از اینکه فرد دیگری زیر آوار نیست، عملیات را به پایان رساندند.