به گزارش برنا، این روزها با وجود شرایط قرمز کرونایی تلویزیون همچنان مشغول ساخت آثار نمایشی است تا بتواند مردم را سرگرم و به اصطلاح آن‌ها را در خانه نگه دارد. در این میان معاونت امور استان‌های صداوسیما نیز سریال‌هایی در دست تولید دارد اما کمتر خبری از این سریال‌ها به گوش می‌رسد.

یکی از سریال‌هایی که معاونت امور استان‌های صداوسیما تولید شده است، سریال جزر و مد  به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن توکل‌فرد است.

«جزر و مد» که سریالی 30 قسمتی در ژانر اجتماعی است و در استان خوزستان تولید شده، اواخر سال 99 وارد مرحله تولید شد و تصویربرداری آن 23 خرداد 1400 پس از چهار ماه به پایان رسید،

رضا فیاضی ، نصرالله رادش ، مهدی امینی‌خواه، افسانه ناصری، فریده دریامج، خشایار راد و... از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

رضا فیاضی درباره قصه این سریال گفته بود: «قصه این مجموعه متناسب با فضای جنوب کشور بوده و عمده داستان در جنوب کشور می‌گذرد.  قصه سریال «جزر و مد» درباره آدمی با نام لطیف که اصالتا جنوبی و با زن و بچه خود در تهران زندگی می‌کند که در میان داستان سر او را کلاه می‌گذارند و خانه او را می‌گیرند و وی به ناچار به اهواز و به خانه پدری خود بر می‌گردد تا دوباره به زندگی خود سر و سامان بدهد.»

شنیده می‌شود که این سریال که احتمال این روزها مراحل پش تولید خود را پشت سر می‌گذارد قرار است از شبکه یک سیما روی آنتن برود اما به صورت قطعی مشخص نیست در چه زمانی پخش خواهد شد.