شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#امارات#قطر#ستاره استقلال

ستاره استقلال در تور تیم های عربی ؛ قطر و امارات بی خیال آبی ها نمی شوند

تیم های حاشیه خلیج فارس مقصد نهایی فرشید اسماعیلی هافبک استقلال

فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال احتمالا راهی یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس می شود

فرشید اسماعیلی هافبک ملی پوش استقلال که گفته می‌ شود در لیست مازاد این تیم قرار دارد، برای ادامه فوتبالش نیم نگاهی به لیگ های عربی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید اسماعیلی که به تازگی به تیم ملی ایران هم دعوت شده، هافبکی است که با اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال در لیست بازیکنان مورد نیاز مجیدی برای تمدید قرار ندارد و جدایی‌اش از آبی پوشان قطعی است.

اسماعیلی که در لیگ پانزدهم و زمان مربیگری پرویز مظلومی به استقلال پیوست، ابتدا با شماره ۸۸ در این تیم بازی کرد و خیلی زود به پیراهن با ارزش شماره ۸ استقلال رسید. این بازیکن که به دلیل ویژگی‌های بازی درگیرانه و قدرت نسبتاً خوب بدنی و پاس دهندگی اش معمولاً در بین بازیکنان ثابت آبی‌ها قرار داشت، حالا به دلایلی که خود مجیدی می‌داند، مورد نیاز برای ادامه کار نیست و بعد از ۶ فصل حضور پیاپی در استقلال باید از این تیم جدا شود.

فرشید اسماعیلی برای انتخاب تیم بعدی‌اش فعلاً عجله به خرج نداده و احتمال اینکه وی به یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس منتقل شود وجود دارد. ملی پوش پیشین آبی پوشان دو پیشنهاد جدی هم از تیم‌هایی دارد که از آوازه نسبتاً خوبی در فوتبال ایران بهره می‌برند؛ با این وجود اولویت او برای ادامه فوتبال، خارج از ایران است.