شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#معلمان

همسان‌سازی حقوق معلمان خلاف قانون است

همسان‌سازی حقوق معلمان خلاف قانون است

رییس سازمان برنامه و بودجه:همسان سازی حقوق معلمان خلاف قانون بود و ۱۸۰۰ میلیارد کسری بودجه آوردیم.

مسعود میرکاظمی رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه همسازی سازی حقوق معلمان را خلاف قانون اعلام و اظهار کرد: همسان سازی حقوق معلمان خلاف قانون بود و ۱۸۰۰ میلیارد کسری بودجه آوردیم  من خودم معلم هستم و خیلی علاقه مندم که معلمان را حمایت کنم، ما یک تعهدی داریم ،باید جلوی بی‌انضباطی را بگیریم، اگر موضوع را مدیریت نکنیم، فشار اصلی به بخش ضعیف از جمله معلمان می‌آید .

وی خاطرنشان کرد: دوستان ما در آموزش و پرورش با مجوزی که مغایر با قوانین بود لذا جلسه گذاشتیم تا راه‌حل پیدا کنیم و گفته شد که پرداخت صورت می گیرد اما سه روز طول می‌کشد تا احکام اصلاح و مطابق با قانون شود، برای اینکه در این مسیر دچار مشکل نشویم، فایل های ماه های قبل را آماده داشتند و بلافاصله فایل های ماه های قبل را پرداخت کردیم تا فاصله ایجاد نشود ولی باید آن را در دولت ببریم اگر قرار است تغییراتی اتفاق بیفتد باید منبع برای آن در نظر گرفته شود .

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه از وزیر محترم آموزش و پرورش قبلی درخواست کردیم تا احکام را اصلاح کند که گفتند طول می کشد گفت: برخی از اتفاقات در روزهای آخر دولت افتاد که اخلاق مدارانه نبوده است.

میرکاظمی با اشاره به اینکه امروز ما در تنگنا قرار گرفته ایم و احساس می‌کنیم که نباید این امر صورت می‌گیرد ادامه داد: انضباط مالی تاکید مقام معظم رهبری است . ما پاداش بازنشستگی را دنبال خواهیم کرد البته کار سختی است، با توجه به کسری ها و خلق پول کار سخت می‌شود اما امیدواریم با انقباضی کردن برخی از هزینه‌ها که می‌توانیم آن را کنترل و مدیریت کنیم و بتوانیم امسال را بگذرانیم تا وارد برنامه ۱۴۰۱ شویم تا اتفاقات اساسی بیفتد.